Help - Search - Members - Calendar
Full Version: welke auto poetsen spullen bestellen ?
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Algemeen
Bravo '99 GT
Over een aantal weekjes wil ik m'n auto weer eens flink poetsen thumbsup.gif . Nu wil ik dat wat beter gaan doen dan het standaard wassen en daarna in de wax zetten.

Ik heb het forum van carclean eens door gespit en kwam het volgende lijstje tegen. Ik zit te denken aan de Meguiars spullen.
http://forum.carclean.nl/cc_postst1493/Com...e-detailer.aspx

ik zit er over te denken onderstaand lijstje te bestellen.

Is dit het beste om de auto weer helemaal bling bling te krijgen of kan ik beter andere middelen gebruiken of ben ik wat vergeten.

M.v.g

Johan
Rayman19876
Je kan fmc weekend even een pm sturen, dat is de poetsexpert hier op het forum en kan je er heel veel over vertellen. Heeft mijn auto ook een keer gedaan, en dat had een perfect resultaat. thumbsup.gif . Meguairs is wel goed spul heb ik al vernomen.

MVG Raymond
Emiel866
Je kunt de mannen en vrouwen van carclean ook een mailtje sturen,
dan vragen ze om een of meerdere foto's van je auto, of de kleurcode, en aan de hand daarvan stellen ze een pakket voor je samen.
Ligt er natuurlijk hoe de staat van de lak is, wat je wil bereiken en wat je wil uitgeven.

Gok niet alleen om Meguairs, er is zat mooi spul te koop, vaak ook voor minder.

Ik zelf gebruik 2 x maal jaars de SSR2 polishing van Poorboy's World en de Carnabau wax van Poorboy's ( meerdere malen )
Wil dit jaar een keer de klei proberen, icm met de auto van te voren onder een snow foam dekentje te zetten!

Groeten,
Emiel
Gwboes
zoals emiel zegt zijn er andere merken die meestal goedkoper zijn en soms beter werken.

De clay kit zal ik sowieso vervangen voor die van Mothers, werkt net zo goed en krijg je meer klei en een doek er bij.

Ik heb zelf geen ervaring met de nxt wax maar lees veel dat de standtijd niet iets is om over naar huis te schrijven. Je zou kunnen kijken naar de natty's van Poorboys of collinite.
Bravo '99 GT
Hey bedankt voor alle info, ik zal carclean een mailtje sturen door alle merken en soorten weet ik het niet meer hoop dat ze me een goed advies kunnen geven. Als de auto weer lekker glimt zal ik weer eens wat mooie foto's plaatsen thumbsup.gif

m.v.g
Johan
Psycho
ik zou gaan voor smartwax (A)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.