Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Bandenmaat ?
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
Simon357
Ik ga woensdag (26-05-04) bijna nieuwe (één week oud) velgen onder mijn Marea sedan laten zetten.
Nu heb ik hier banden onder met de maat 195/50-15 maar kan hier ook 205/50-15 onder of lopen ze dan aan bij de wielkasten. Dit probleem had ik n.l. eerder bij mijn vorige auto. Toen moest ik de randen omslaan, maar daar heb ik nu geen zin in.
Black Bravo
Volgens mij moet dat goed gaan, ik heb zelf 215/45 16 onder mijn Bravo liggen en ik heb nergens last van. Ik weet niet of het nog uitmaakt als je wagen verlaagd is. Je zou de Fiat garage eventueel kunnen bellen, dan weet je het zeker.

Mzzzl Black Bravo

Edit by Slider: Dubbelpost verwijderd
The Master
205 breed moet zeker kunnen... Dat rijd een (groot) gedeelte die op andere velgen staan. Dus moet zeker kunnen, alhoewel 205/50/15 wel een 'vreemde' maat is smile.gif 195/45/15 is bekender smile.gif
Simon357
Ik heb er maar gewoon 195/50r15 op laten zetten aangezien dat minstens 20 euro per band scheelt. Totaal is dat 80 euro en daar kan ik veel andere leuke dingen mee doen.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.