Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Grmbl....
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Schade
Padlarf
:evil: Ben ook een sukkel af en toe he...

Rij bij mijn ouders achteruit, rijd ik met mijn achterbumper over een tuinachscheidinkje heen... Op zich niet zo erg, ware het niet dat die afscheiding verstevigd was met 1 ijzeren buis.. die dus netjes een stukkie uit mijn achterbumper heeft gechipped... Gelukkig valt het mee, zit in de rand onder de bumper zelf, dus je moet bukken om t te zien maar toch... frown.gif

Enieweez, elk nadeel heb ze voordeel, Vriendin ziet nu ook het nut van een cup diffuser alla MS design of Pakfeifer...
evill bravo
das balen!! gelukkig zit ie niet zo in het zicht!!!!
The Master
QUOTE (Padlarf)
:evil:  Ben ook een sukkel af en toe he...

Tsja, tis dat je t zelf zegt.... lol.gif lol.gif lol.gif

QUOTE (Padlarf)
Enieweez, elk nadeel heb ze voordeel, Vriendin ziet nu ook het nut van een cup diffuser alla MS design of Pakfeifer...

Leuk verjaardag cadeau voor jou dan... :wink: smile.gif
Padlarf
QUOTE (The Master)
Leuk verjaardag cadeau voor jou dan...  :wink:  smile.gif

Hehehe krijg (als het goed is) een laser uitlaat van dr... Dubbel ovaal. coool.gif
Kan de MS design bumper dan nog een gat uitzagen voor de andere uitlaat, weet alleen niet of dat daar geschikt voor is...
johnson
maar al bij al valt de schade wel mee zeker.... die van mij was minder zene. total los. maar hij rijd gelukkig terug rond.....
Den
Ik reed vorige week achteruit een klein randje af, de tuin uit...de voorbumper over het randje confused.gif een voordeel: Het was de auto van me pa (Kia's kunnen dat wel hebben toch smile.gif)
Triple B
dat is zeker balen ja

maar dit overkomt ons allemaal wel eens hoor

een foutje kan gebeuren
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.