Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Nieuw hier met Bravo 2.0 HGT
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > WELKOM / WELCOME
Chrisis
Ik ben Chris Schrijver en sinds vorige week ben ik de trotse bezitter van een Fiat Bravo 2.0 HGT uit 1996. Ik ging eigenlijk voor een andere auto kijken, maar kwam met de Bravo thuis. De rijeigenschappen en de pittige motor hebben mij overtuigd van dit sportieve bakkie. Het is mijn eerste auto, dus de aanschaf was een beetje spannend (je hoopt natuurlijk niet dat je een kat in de zak koopt).

De eerste kleine probleempjes zijn al op gedoken, maar ook alweer verholpen, er bleek namelijk een klein gaatje in de uitlaat te zitten. Voor nu gaat hij nog prima mee, maar er staan ook wat vervangingen/verbeteringen op de planning, namelijk:

- Bandjes achter
- Schokdempers voor
- Airbag-lampje (blijft branden)
- Waarschijnlijk moet het achterste deel van de uitlaat volgend jaar vervangen worden.

Uiteraard wist ik dat er wat kleine gebreken waren aan de auto, maar daar was de prijs dan ook na wink.gif

Gezien de hierboven genoemde puntjes zal ik jullie nog wel eens voor advies nodig hebben. Ik heb er alle vertrouwen in dat jullie me geduldig zullen helpen wink.gif

Alvast bedankt!
BravoUser
He, Chrisis

Welkom hier..en ik heb al gereageerd op je airbag probleem in een andere post.
Veel plezier met je HGT iig.
En vragen staat vrij..we helpen graag.
Alleen zijn we dol op foto's... yes_new.gif

Greetz,
BravoUser thumbsup.gif
Chrisis
QUOTE (BravoUser @ Mar 4 2010, 22:31) *
He, Chrisis

Welkom hier..en ik heb al gereageerd op je airbag probleem in een andere post.
Veel plezier met je HGT iig.
En vragen staat vrij..we helpen graag.
Alleen zijn we dol op foto's... yes_new.gif

Greetz,
BravoUser thumbsup.gif

Haha, had al zo'n vermoeden. Ik zal eens kijken of ik morgen een paar mooie foto's kan schieten biggrin.gif
Rayman19876
Hey Chris,

Goede keus zo de hgt, hoop dat je er veel plezier van mag hebben.
En natuurlijk foto's he yummie.gif .

MVG Raymond
NiHGTwolf
Mooi zo, hoe meer HGTs hoe beter! ben inderdaad ook wel benieuwd naar wat fraaie pics...

En ach ja dat gaatje in de uitlaat zal wel voor een sportief soundje zorgen shiny.gif

Heb ook ff wat gereply'd in je airbaglampje-topic. thumbsup.gif

Greetz NiHGTwolf
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.