Help - Search - Members - Calendar
Full Version: ook even voorstelen met foto s
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > WELKOM / WELCOME
pascaly84
hierbij stel ik me voor

ik ben pascal ben 25 jaar
woon samen met me vrindin en me dochtertje van 17 maand
als beroep ben ik auto spuiter

dit is mijn eerst fiat
daarvoor altyd bijna nissen gereden

ik heb naast de fiat nog 2 nissans
1 verkoop en de andere is mijn project auto

nissan primera p11 gt 180 pk
dit was/is mijn daily
wegens motor gezeur gaat die weg en dat 2e ook op komst is is en station wel heel lkr

mijn project nissan primera p10 turbo 250 pk

zo was die zo is die nu

en nu foto s van de marea

[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-6KCNVKRC-D.jpg[/img

wat der aan mankeert aan de auto
airbag lampje brand
2 spiegels stuk ( al gemaakt )
lekje uitlaat (ook al gemaakt)
en hij is beetje zenuwachtig met snel optrekken enzo
( misschien zit het tussen me oren dit is bijna me enigste auto die niet verlaagt is en geen grote velgen)

heb al heet wat info opgedaan op het forum en hoof nog veel meer op te doen

mvgr pascal
marea_weekend
Welkom, welkom!! cheer.gif thumbsup.gif
Dark Bullit
Hej pascal welkom nette autos heb je daar smile.gif
Mijn 2.0 trok ook beetje onregelmatig maar dit kwam door een noodprogramma door een kapotte lm meter
Rayman19876
Welkom, hier. Mooie marea, en leuke projecten zo met die nissan.
Wat betreft het zenuwachtige, scrhijf nog niet meteen de lmm af, er kan ook vlak na de meter een scheurtje in de buis zitten, en dat kan ook al schelen.
pascaly84
hij loopt gewoon goed maar met optrekken beetje zwabberen zeg maar beetje trekken in stuur beetje maar hoor eerst beetje rechts dan iest je lang links

ben niet gewent ga dan wel tot de max zeg maar

uitlijning is perfect vandaag naar laten meten
misschien dat ik het beetje verkeert heb neer gezet motor loop goed alleen het is en zwabber met snel optrekken

maar ben wel blij met de auto nog al leds gemonteerd zo als te zien op foto nu even xenon der in
pascaly84
17 inch azev a velgen gekocht thumbsup.gif
pascaly84
stil forum hiero hahaha
Brd-Rec
Airbag lampje brande bij mij ook eens.
De computer van de Fiat moet worden gereset om dit euvel te verhelpen, dit is dus garage-werk. cry.gif
Ik had de mazzel dat dit onder bovag garantie kostenloos ging
donbravo
Als je moet resetten kan je toch ook de accupolen eraf halen en 60 sec tegen elkaar houden om de auto te resetten. Mocht dat niet helpen ga je naar de garage scheelt je weer 35 euro.
Ferry
QUOTE (donbravo @ Mar 15 2010, 22:23) *
Als je moet resetten kan je toch ook de accupolen eraf halen en 60 sec tegen elkaar houden om de auto te resetten. Mocht dat niet helpen ga je naar de garage scheelt je weer 35 euro.

Accupolen tegen elkaar houden juist _nooit_ doen. basisregel van electra : stroomkring sluitend maken geeft kortsluiting. Nu kun je zeggen "er staat geen spanning meer op" echter er is 9 van de 10 keer nog een beetje restspanning in kabels aanwezig ... geeft toch mooie vonken ;-)
SNEEKY
QUOTE (Ferry @ Mar 16 2010, 00:47) *
Accupolen tegen elkaar houden juist _nooit_ doen. basisregel van electra : stroomkring sluitend maken geeft kortsluiting. Nu kun je zeggen "er staat geen spanning meer op" echter er is 9 van de 10 keer nog een beetje restspanning in kabels aanwezig ... geeft toch mooie vonken ;-)

volledig correct maar toch was dit destijds een oplossing door fiat zelf voorgeschreven, dit om de zelfaanpassende parameters te resetten.
Nu kan dit allemaal met de Examiner bij de dealer.
Tegenwoordig mag dit dus niet meer toegepast worden wegens de gevoelige electronica

Maar een airbaglampje is nooit op deze manier te resetten
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.