Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Voorstellen dan maar éh?
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > WELKOM / WELCOME
James8989
Right, dus ik las ergens (vraag me niet waar) dat ze er van houden als mensen zich even voorstellen, bij deze dus

Ik heb sinds kort (afgelope vrijdag, 28 feb, 2010) een Fiat Bravo 2.0 HGT gekocht, uit 97, en was wel benieuwd waar
mensen tegen aan lopen met deze auto, dus ik denk, weet je wat! ik zoek gewoon een bravo forum up, en naja,
hier heeft google me heen geleid. uhm..oja...voorstellen..

21 jaar
eerste autotje
Almere..maar 5dagen in de week in arhnem..uhm..lets see.....vragen?

Oja..en hij is nu al stuk....Klijkbaar had dat kreng(terwijl er net een apk overheen was gegooid) een leke uitlaat had, en
is in ze geheel nu afgeknapt, verkoper gebeld, en hij zorgt ervoor dat hij gefixed word, dus das mooi, kan ie ook niet
binnekort kapot gaan...

Zelf ben ik vanplan om binnekort nieuwe velgjes er op te zette, en zit te twijfelen tussen 17" of 18" advies?

uhm...en jah, wat zijn bekende problemen bij een Fiat bravo 2.0 HGT?

Met vriendelijke groet, James.
Gwboes
Welkom, altijd mooi een hgt erbij.

Ik zou voor 17" gaan, 18" lijkt snel te groot en dan hou je ook nog een beetje ruimte in de wielkast.
Je moet vooral letten op de vervanging van de distributie riem, deze wil nog wel eens knappen en dan ben je heel ver van huis.

ps: 5 dagen in de week in Arnhem? toch niet toevallig ook student autotechniek?
Bram55
Welkom!

Als je in Arnhem zit kom ik je zeker nog wel keer tegen op de weg:P

Hogeschool Arnhem en Nijmegen thumbsup.gif
Danny
welkom,
17 of 18?
ik vind hoe groter hoe mooier. Als er 20 inch op een bravo had gepast, had ik 20 inch gehad.
James8989
haha, nee geen student, ben een militair.....weet niet of dat heel slim is om te zeggen, no hate M'kay? hypocrite.gif =p

We hebben al gechecked waneer de distributie is vervangen en dat was 20.000 geleden, dus kan nog wel ff.

Hmmm, zit nog steeds dik te twijfelen over velgjes, heb gemerkt dat er een hoop mooiere velgen zijn voor 5 bouten en wat minder voor 4.

Enigste echt mooie die ik gezien heb (en niet al te duur was) is 18" dus moet nog even kijken hoe dat zit met die wielkasten

http://www.pitstop-tuning.nl/meerinformatie.php?id=12226

dat zijn ze dan, was van plan om van het weekend ff te gaan kijken en vragen hoe dat allemaal in mekaar zit.

Wat zit er bij jou dan onder Danny? in die foto dan. Vraag me af of 18" iets aan je rijcomfort verander, aangezien dat ding zooo lekker rijd
Danny
QUOTE (James8989 @ Mar 1 2010, 18:58) *
Wat zit er bij jou dan onder Danny? in die foto dan. Vraag me af of 18" iets aan je rijcomfort verander, aangezien dat ding zooo lekker rijd

Nu heb ik nog 17 inch maar de 18'ers liggen op de zolder ongeduldig te wachten op het voorjaar.
looks gaat voor comfort. shiny.gif
Voor comfort heb ik de alfa

hier een foto met 18 inch
Gwboes
Ok, militair kan ook natuurlijk. Ik vroeg het omdat leeftijd, 5 dagen in de week in Arnhem en het rijden van een mooie auto ook in de introductie van een autotechnieker kan staan. En stiekem hoopte ik ooit 2 mooie bravo's op de parkeerplaats naast elkaar te zien staan widegrin.gif

Als je die velgen op een bravo wilt zien moet je even in dit topic kijken van de foto's van viva italia 2 jaar geleden, daar zitten ze onder een zwarte hgt.
Snowboardfreak
Heej, Welkom hier,

Altijd leuk zo'n hgt. Zou ik zelf ook wel willen maar de 1.2 die ik nu heb is wel lekker zuinig hypocrite.gif
maar ffies over je velgen die enige mooie die je gevonden had heb je ook in 17 inch hoor.
(zelfde site onder 17 inch wink.gif )
linkje

Gr Robert
Eddos
QUOTE (Danny @ Mar 2 2010, 23:48) *
Nu heb ik nog 17 inch maar de 18'ers liggen op de zolder ongeduldig te wachten op het voorjaar.
looks gaat voor comfort. shiny.gif
Voor comfort heb ik de alfa

Jij hebt ook de luxe dat je auto alleen naar buiten hoeft als je daar zin aan hebt, omdat je de alfa als daily rijdt:). Als je hem wel als daily gebruikt zou ik niet te groot gaan (en dus 17" gebruiken).
Maar goed, ik kies dan ook altijd comfort boven looks, dus dat is een eigen afweging.
Frontysco
Welkom!
Leuk weer een bravo rijder in arnhem! Kom er zelf ook vandaan!

Mocht je een goudvis op de weg zien, doe even de american wave!

Veel plezier met de bravo.

Hans
James8989
Hmmm denk dat ik toch maar voor de 17 ga dan, zit nu 15 op dus dat is al verschil zat.
Bedankt voor het vinden van die plaatjes van de velgen onder een Bravo, moet zeggen, ze zien er iets anders uit dan dat ik had verwacht, iets..te veel...hmm...naar binnen gevallen, denk dat ik toch maar is door ga zoeken, hoop van het weekend toch iets moois te hebben gevonden. Oh..en bedankt voor het vinden van die zelfde maar dan in 17" iets verder kijken dan dat me neus lang is I guess =p

Uhm...american wave? *cough* bloos.gif
Gwboes
@ frontysco,

we hadden toch de team america secret signal afgesproken? lol.gif
Danny
QUOTE (Eddos @ Mar 3 2010, 11:11) *
Jij hebt ook de luxe dat je auto alleen naar buiten hoeft als je daar zin aan hebt, omdat je de alfa als daily rijdt:). Als je hem wel als daily gebruikt zou ik niet te groot gaan (en dus 17" gebruiken).
Maar goed, ik kies dan ook altijd comfort boven looks, dus dat is een eigen afweging.

klopt maar die luxe heb ik pas sinds een jaar, voorgaande 5 jaar was de bravo mijn daily
Frontysco
QUOTE (Gwboes @ Mar 3 2010, 19:29) *
@ frontysco,

we hadden toch de team america secret signal afgesproken? lol.gif

Hmmm.... meant that ^^
Ben je nog steeds niet tegen gekomen nopompom.gif
Jij meeting noord oost ook komen hypocrite.gif ?
Gwboes
QUOTE (Frontysco @ Mar 5 2010, 11:42) *
Hmmm.... meant that ^^
Ben je nog steeds niet tegen gekomen nopompom.gif

Je zult me nu ook niet zo snel zien, loop stage in heerenveen dus woon weer tijdelijk bij de ouwe lui sleepey.gif

Jij meeting noord oost ook komen hypocrite.gif ?

Ik verwachten wel ja. cheerlie-ud.gif
James8989
ok, beetje laat enzo, maar hier fototjes van me autotje, hoe hij er nu uitziet
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.