Help - Search - Members - Calendar
Full Version: ik ben nieuw en stel me even voor
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > WELKOM / WELCOME
neighbourns nightmare
goeiendag mede fiat volk shiny.gif

ik zal me even voorstellen, mijn echte naam is arno en ik ben opt moment 19 jaar
ik woon in het kleine kleine kleeeeine gehucht wat ze nispen noemen (dat zwarte gat op de nederlandse kaart:P)

sinds juni 2009 heb ik mijn rijbewijs gehaald, dolblij natuurlijk en meteen een peugeot 106 gehaald.
na het nodige sleutelwerk aan de peugeot heb ik hem de 14de november total loss gereden.
ikk had zelf een lichte whiplash opgelopen en alles verrekt wat je kunt verrekken maar kvon het van mijn auto erger.

na een paar dagen heb ik een fiat bravo gekocht, vooral vanwege de achterkant omdat die gewoon uberdik is met die smoke lichten en omdat ze gewoon super lekker rijden
na een tijdje rond te hebben gereden heb ik de laatste paar dagen er wat kleine dingetjes aan veranderd
dus ik zal jullie niet meer ophouden met mijn gezanik maar kzal wat fotovoer geven shiny.gif

de peugeot zoals hij was

en de bravo, de velgjes zijn 17'' barracuda voltec ''inter milano'' velgen, kvon ze wel mooi en heb ze voor een noot en een duppie kunnen overnemen van een kennis

dus bij deze

ps: ik heet neighbours nightmare omdat ik door werk/vrije tijd vaak diep in de nacht thuiskom en ze niet zo blij zijn met de instellatie en de uitlaat hypocrite.gif
Frontysco
Welkom!,

Ik hoop dat je een hoop plezier uit je bravo kan halen en wees er zuinig op he!
Ziet er goed uit!
Wat voor een motor ligt erin?

edit: Uiteraard nog ff heldere marea koplampen erin zetten he (ik heb evt adresje voor je, pm voor meer info)
Die gril, is dat een audi gril? ziet er strak uit!
Bram55
Dikke bravo!

Welkom natuurlijk! Weetje al wat je nog meer wil gaan veranderen?
neighbourns nightmare
het is een 1.4 12 klepper met 134.000 op de teller en die grill dat is orginele bumpergrill van mijn peugeot helemaal opgechopt en verwarmd en verbuigt zodat het past, het is nog niet helemaal klaar er zit nog zo voor ongeveer 2 uur afwerk tijd aan die marea lichten zijn idd vet, dat is een must have

wat ik nog meer eraan wil doen is

schroefkitje
bodykitje
uitlaat veranderen van 1x pot naar dubbel links rechts
en dan nog wat kleine dingetjes maar dat komt allemaal vanzelf al

ik zal ook proberen z.s.m op een meeting te zijn want ik ben toch wel heel erg benieuwd naar jullie auto's live

groetjes van arno

edit: foto van de audio

kicker woofer (zat voorheen een alpine woofer in) op een mono alpine versterker
rondom 4x pioneer op een 4 kanaals caliber versterker
radio pioneer
en een caliber condensator
Frontysco
kijk ff in het meeting topic, staat er 1 op 18 april gepland wink.gif
neighbourns nightmare
ff een kleine update,

ik heb ondertussen de 1.4 12v weggedaan, (zuipte te veel en teveel problemen begonnen er aan te komen)
dus ik heb toen maar een 1.2 16v trofeo gehaald

maar het eerste echte duidelijke wat er nu aan mijn auto gedaan is en waar ik nog mee bezig ben is mijn voorbumper

Danny
goed bezig, start anders even een project topic waarin we je vorderingen kunnen volgen idea.gif
arno181
Heey Arno!

welkom hiero

jammer da je de 1.4 weg hebt gedaan vond het een mooi kleurtje zeflde als de mijne cheer.gif

post even een foto van de nieuwe ben daar wel benieuwd naar

grtzz
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.