ik zal me even voorstellen, mijn echte naam is arno en ik ben opt moment 19 jaar
ik woon in het kleine kleine kleeeeine gehucht wat ze nispen noemen (dat zwarte gat op de nederlandse kaart:P)
sinds juni 2009 heb ik mijn rijbewijs gehaald, dolblij natuurlijk en meteen een peugeot 106 gehaald.
na het nodige sleutelwerk aan de peugeot heb ik hem de 14de november total loss gereden.
ikk had zelf een lichte whiplash opgelopen en alles verrekt wat je kunt verrekken maar kvon het van mijn auto erger.
na een paar dagen heb ik een fiat bravo gekocht, vooral vanwege de achterkant omdat die gewoon uberdik is met die smoke lichten en omdat ze gewoon super lekker rijden
na een tijdje rond te hebben gereden heb ik de laatste paar dagen er wat kleine dingetjes aan veranderd
dus ik zal jullie niet meer ophouden met mijn gezanik maar kzal wat fotovoer geven
de peugeot zoals hij was

en de bravo, de velgjes zijn 17'' barracuda voltec ''inter milano'' velgen, kvon ze wel mooi en heb ze voor een noot en een duppie kunnen overnemen van een kennis

dus bij deze
ps: ik heet neighbours nightmare omdat ik door werk/vrije tijd vaak diep in de nacht thuiskom en ze niet zo blij zijn met de instellatie en de uitlaat