Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Fiat Bravo kust paaltje
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Schade
Bram55
Beste mensen!

Ik ben nou aan het huilen maar door een kind heb ik een paaltje gekust met mij bravo.

Weet iemand waar ik dit goedkoop kan maken? En waar ik aan moet denken??

Hieronder heb ik wat foto's.

Snowboardfreak
Heey,

Zonde ik heb vandaag ook wat schade gemaakt dus ik huil met je mee cry.gif
Maar hoezo door een kind? Je rijd toch zelf?

Verder zou ik even je kleurcode opzoeken (achterklep) en via onderdelenlijn eennieuwe deur zoeken in je kleur.. schilt weer wat kosten en spuitwerk.
Dan hoeven ze alleen achter nog uit te deuken en te spuiten (en misschien nog een beetje uitspuiten om kleurverschil te voorkomen)

Je kunt gewoon het beste langs zoveel mogelijk schadeherstel bedrijven in je buurt gaan en dan kijken welke het goedkoopste is. Het verschilt nogal namelijk.
Ik was toen de eerste keer toen ik schade had bij de één 1200 tot 1500 kwijt en bij de goedkoopste 600 dus het verschil is behoorlijk.

Gr Robert
Bram55
Meisje rende over straat.

En moest ik uitwijken. Helaas.

Maar wel kut! Wat is jou schade?
Roos
Wat dacht je van de ouders van dat kind aansprakelijk stellen voor jou schade?
Snowboardfreak
QUOTE (Bram55 @ Feb 17 2010, 15:34) *
Meisje rende over straat.

En moest ik uitwijken. Helaas.

Maar wel kut! Wat is jou schade?

Mijn schade is gelukkig alleen de achterbumper

Zie hier op het forum

Of direct de foto's op mijn site
lsp
Enschede lonnekerbrugstraat 117 (autoschadeherstel G Kroeze), zit een erg goede autoschadehersteller. Mijn auto daar laatste onder handen laten nemen (zie in schadetopic http://fiatbravoclub.nl/forum/index.php?showtopic=16472)

Was voor beide kanten uitdeuken + spuiten + onderdelen (moest een nieuwe achterbumper op), 700 euro kwijt. Erg goed te doen dus! Denk dat hij voor jouw schade ongeveer 300 euro berekend. Ga uit van 100 euro per flank/portier etc.
kelv
QUOTE (Bram55 @ Feb 17 2010, 14:55) *
Beste mensen!

Ik ben nou aan het huilen maar door een kind heb ik een paaltje gekust met mij bravo.

Weet iemand waar ik dit goedkoop kan maken? En waar ik aan moet denken??

Hieronder heb ik wat foto's.

probeer e%r in huissen eens te bellen. die doen aantuning en onderhoud en volgens mij ook aan schadeherstel. of kijk eens op de site. In nijmegen zelf heb je ook wel wat bedrijven zitten die schade herstellen. ik zit er ook rond te kijken want ik woon tegen nijmegen aan.

suc6!!
Brooklyn
Dit topic is ruim een jaar geleden geopend!
kelv
QUOTE (Brooklyn @ Mar 16 2011, 17:37) *
Dit topic is ruim een jaar geleden geopend!

misshien heeft die hij die deukjes er nog zitten?? wink.gif tips zijn altijd welkom toch.
johan6671
QUOTE (kelv @ Mar 16 2011, 17:42) *
misshien heeft die hij die deukjes er nog zitten?? wink.gif tips zijn altijd welkom toch.

Lekker wakker Kelv.

p.s. datum van laatste post staat bovenaan de post hypocrite.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.