Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Uitlaat
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo 2007 > Vragen en Problemen
Jaap911
Het minst mooie aan de nieuwe Bravo vind ik dat de einddemper zo'n beetje onder de achterbumper hangt en daardoor erg zichtbaar is.
Is er een simpele manier om deze anders te plaatsen of word dit een 'verbouwing'.
Is dit bij alle typen zo zichtbaar?
Ruudje

wink.gif

Je kan hem afzagen (het eind pijpje) maarja dan kan hij misschien je bumper beschadigen EN hij gaat roesten. Laten zitten dus of een sportdempertje eronder!
Jaap911
Ik denk dat ik maar eens even bij deze firma (www.uitlaten.com) langs ga en eens een beetje 'brainstormen' wat met de einddemper gaan doen....
Wil de einddemper uit het zicht hebben en misschien een RVS eindpijpje. Zal er foto´s van maken.
Viper®
Ik heb begrepen dat de einddemper van de 150 t-jet zwaarder is dan de andere modellen (dus de dubbele pijpen). Hierdoor zakken na een tijdje de ophangrubbers uit en hangt de uitlaat een stuk lager dan in het begin. Bij mij hebben ze hem weer vast gemaakt, of er andere rubbers voor zijn weet ik niet.

Of de diesel versie dit heeft weet ik niet.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.