Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Fiat Bravo 1.4 SX Tuning en onderhoud
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Algemeen
Patii
Hallo allemaal,

Zoals eerder vermeld ben ik eigenaar van een Fiat Bravo 1.4 SX en is het mijn eerste wagen, zoals jullie zelf denk ik we weten is je eerste wagen ook je belangerijkste en dat is het voor mij ook:D

Ik heb jammer genoeg geen verstand van auto's en wou bij deze vragen waar ik op moet letten met betrekking tot onderhoud en heeft iemand wellicht tips/adressjes met betrekking tot styling.. het is zo al een pracht van een wagen, maar wil graag wat meer body eraan toevoegen. Ik denk aan een nieuwe bodykitt en meer PK'tjes.

Dus als iemand mij kan helpen, graag zelfs:D

Grrr

Joey

(foto komt nog, K*T sneeuw maakt het een beetje onmogelijk:P)
Psycho
Joey,

De auto die je hebt is kwa motortuning eigenlijk alles onverstandig om te doen.
1.4 Motoren zijn erg kwetsbaar en vragen veel en nog het allerbelangrijkste, GOED ONDERHOUD.

Tamael kan je hier alles over vertellen en als je hier gaat zoeken kom je ook de meest gekke spookverhalen tegen over de 1.4.

Kwa bodystyling zul je toch een beetje beperkt worden omdat helaas voor onze bravos en bravas niet zo veel word gemaakt.
Dat mag natuurlijk de pret niet drukken want alles kan gemaakt worden he biggrin.gif

Veel plezier met je bella en het gaat vast goedkomen wink.gif

Grtz fred.
Danny
voor extra pktjes had je beter een bravo met een zwaardere motor kunnen kopen.
qua bodykits is er intussen al wat meer te krijgen maar idd niet te vergelijken met wat je voor jappen en duitsers kunt krijgen.
WORP3
Welkom op de forum en gefeliciteerd met je auto !

Even in het kort een 1.4 12V heeft last (bij slecht onderhoud) van slechte of geen smering van de cilinderkop wat tot gevolg heeft dat de nokkenas er aan gaat.