Toen ik vandaag van mijn werk naar mijn auto liep, zag ik opeens dat op de bestuurdersstoel mijn ruitenkrabber lag. Ik had toen zoiets van huh
Ik weet zeker dat ik mijn auto vanochtend op slot heb gedaan. Ik pakte vanochtend nl. mijn laptop van de achterbank en drukte per ongeluk op de knop om de auto te sluiten, maar omdat mijn deur nog open stond, gingen de lampen knipperen. Ik heb toen mijn deur dicht gedaan en nogmaals de auto gesloten en daarna nog aan de deur getrokken om te kijken of hij echt dicht was.
Het stomme is, dat dit al de tweede keer is dat dit mij gebeurd. Alleen de eerste keer dacht ik dat ik waarschijnlijk de deur vergeten was op slot te doen. Ook al leek me dat heel sterk, omdat ik altijd controleer of de deuren dicht zijn. Maar ik dacht, misschien ben ik het gewoon vergeten. Ze hebben toen ook mijn Tomtom gestolen en nu dus weer! En ja, het is natuurlijk stommer van mij dat ik waardevolle spullen in de auto achter laat, maar ik ben koppig
Iemand kan dus zomaar in mijn auto komen ook al is de auto op slot
Ik heb mijn leasemaatschappij gebeld en zij zouden mij maandag terug bellen en ik heb ook de politie gebeld en ik moet een online aangifte doen. Denk niet dat ze er wat mee gaan doen, maar ja. De politie zei trouwens wel dat dit vaker voorkomt.
Hebben jullie hier ervaring mee wat ik het beste kan doen? Vind het wel heel erg vaag.
Groeten,
RJS76