Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Animocheck Noord/Oost-meet
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Meetings
Pages: 1, 2, 3
Eddos
Hallo mede forum-leden.

Omdat de andere meets vaak wat meer in het westen plaatsvinden, leek het me leuk om eens een keer een noord/oost meet te houden.

Hierbij wil ik wel vooropstellen dat het bezoeken van de meeting vrij is voor iedereen.
We zijn gewoon een grote club met zijn allen, alleen is dit eens een meeting aan de andere kant van het land smile.gif
Vooralsnog is dit topic bedoeld als animocheck. Als er genoeg menesen zijn die zeggen dit lijkt me wel wat zet ik het organiseren door.
Daarnaast kunnen jullie ook alvast een (voorkeurs)datum invullen.
Ik ben nog niet op zoek geweest naar een locatie o.i.d, omdat het dus (vooralsnog) een animocheck is.

Tips e.d zijn van harte welkom, als er nu bv. al iemand is die een geschikte locatie weet hoor ik dat ook graag in dit topic.
Zelf leek iets in de buurt van Hardenberg me wel leuk, maar het staat allemaal open ter discussie!

Ben benieuwd smile.gif

[edit]
Twee zondagen in April toegevoegd.
[edit2]
Datum geprikt, 18 april.

[edit]
Startlocatie toegevoegd!
Holding "Frans op den Bult" B.V.
www.fransopdenbult.nl
Hengelosestraat 6
7561 RT Deurningen
074 2773632
Ebbie
hier is animo puh2.gif
zijn data in april niet mogelijk? ik kan voor zover ik weet alleen op 28 maart.
lsp
In het oosten is altijd goed thumbsup.gif .
Wellicht wel leuk om er dan nog wat activiteiten bij te houden. Wellicht een workshop ofzo? idea.gif
Blue Indigo
QUOTE (Ebbie @ Feb 11 2010, 08:34) *
hier is animo puh2.gif

Voor mij komt april iets beter uit, en dan heb je ook wat meer kans
op beter weer.
Maar een Noord/Oost-meet lijkt mij een goed idee, en zolang het maar
niet in mei is, is de kans groot dat ik wel langs kan komen.

Groeten,

Rik.
Eddos
QUOTE (Ebbie @ Feb 11 2010, 08:34) *
hier is animo puh2.gif

QUOTE (Blue Indigo @ Feb 11 2010, 09:12) *
Voor mij komt april iets beter uit, en dan heb je ook wat meer kans
op beter weer.
Maar een Noord/Oost-meet lijkt mij een goed idee, en zolang het maar
niet in mei is, is de kans groot dat ik wel langs kan komen.

Groeten,

Rik.

Mijn eigen planning zit erg vol in April, maar zal even zien of ik ze alsnog kan toevoegen aan de lijst smile.gif

[edit]
Done
Frontysco
Zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Die is goed he!

Toppie ed!
Ik heb nog niets aangekruist, zondag is zowieos vrij voor mij smile.gif

Ill be there michel.gif
2fast4you
Als ik die zondag kan dan kom ik ook. Hardenberg lijkt me prima, hoewel ik hier in Zwolle ook nog wel een plek weet.

Maar mooi dat je het initiatief neemt om een meeting te organiseren (in het noorden/oosten)! thumbsup.gif
Gwboes
Ik heb zeker belangstelling en wil ook graag komen.
Alleen moet ik eigenlijk altijd sporten op zondag en voor de komende periode is het ook nog niet bekend.

Dus word even afwachten of ik überhaupt kan.
forbidden
een top idee, en ik heb nog niks aangekruist omdat ik het nogal vrij druk heb met van alles

maar dit is echt de moeite waard om het in de gaten te houden

keep on the good work thumbsup.gif
Misterchief
Kijk ... een meeting in de buurt... ik kom wel als ik vrij ben.... hypocrite.gif
thumbsup.gif goed initiatief thumbsup.gif
Veendammer
Animo hiero!

En in Nijverdal zit een hele mooie kartbaan wink.gif

Gr Marcel smile.gif
Rayman19876
Kom niet uit het noorden, maar ach. Stukkie rijden is ook leuk, daar is de bravo tenslotte voor bedoeld.

Mijn tip:

Wat ik wel leuk vond aan de laatste meet, in vergelijking met mcdonalds meetings, vooral in de winter, dat je ook nog lekker binnen kan staan, en gewoon als gezellig clubje met elkaar kan ouwehoeren, zonder dat je echt ver van de auto's af staat. Dit is wel vaak het geval met de mac meetings, dan gaat iedereen naar binnen omdat het koud is, en dan staan alle auto's verderop op de parkeerplaats. Terwijl dat uiteraard ook hetgene is waar je voor bent gekomen.

MVG Raymond
1.9JTD
Is mie ja ook 'n onmeunig goud initiatief ja mien jong.

Om maar even Gronings en Twents te combineren.

Ik laat nog even geen voorkeursdatum weten omdat mijn agenda meestal vrij ad-hoc wordt bepaald. 7 Maart kan ik in ieder geval niet.

Maar ik stem er in ieder geval voor dat dit een goed initiatief is!

Moi,

Matt
brave 1.4 driver
super idee ben van de partij zal vanmiddag ff kijken wanneer ik kan coool.gif ivm m`n werk (5 ploegendienst)

greets klaas
Psycho
Uiteraard een goed initiatief, uiteraard ga ik proberen aanwezig te zijn.

De datum maakt mij niet zoveel uit je kunt je niet aan iedereen aanpassen dus ik zie wel wat het word...
brave 1.4 driver
op 11 April en 2 Mei lukt het me niet om er te zijn.
Alle andere datums lukt wel coool.gif
dus ik hoor/zie/lees het wel welke datum het wordt en wat de locatie wordt coool.gif

Greets Klaas
Frontysco
tourritje erbij nog n idee?

Blijft een machtig gevoel om met 20+ bravo's rond te toeren (H)
Eddos
Een toerrit lijkt me ook wel leuk ja.

Ik wou nav het aantal (potentiele) deelnemers gaan kijken naar andere dingen die leuk zijn om te doen, heb al wat ideeen gelezen hier dus komt vast wel goed smile.gif
Psycho
tourrit is leuk maar ik heb het nooit zo op rijden in vreemde omgevingen met de bravo...
je weet maar nooit wat je tegen komt puh2.gif

politie is meestal niet gecharmeerd van mijn auto...
DaniR
haha ze zijn jaloers, hun rijden duitsers wij rijden italianen!
Rayman19876
Voor een tourrit moet gewoon goed gekeken worden naar de wegen die gereden worden, ook ivm eventueel verlaagde auto's. En we willen natuurlijk ook geen gaten in de weg, das niet zo goed voor de vering. Maar wel een leuk idee, vond de vorige tourrit ook wel erg leuk.
Eddos
Klopt hoor, ben ik ook met jullie eens.
Maar ook dat is een animocheck, als Frontysco de enige is die het leuk vind rij ik wel achter hem aan (of voor hem op, he Hans? hypocrite.gif)
Rayman19876
Je kan ook nog naast elkaar gaan rijden loveit.gif
Eddos
Zou ook kunnen, maar denk niet dat dat gaat gebeuren puh2.gif
Ruudje
Als er iets bekend is zal ik ook proberen die kant op te komen!
Veendammer
Een tourrit lijkt mij ook zeker leuk!

En dan eindigend bij de kartbaan in nijverdal! puh2.gif
Fab1Man
Lijkt me een leuk idee, ik ben zeker van de partij als ik kan, ookal ben ik dan een "nieuweling".
matje
als er een datum bekent is kijk ik ook even of ik kan dan kom ik ook zo ver is het ook weer niet rijden voor me en de kartbaan in nijverdal is ook een leuke heb je ook zat parkeer ruimtein het industrie

afz matje
Veendammer
Is er misschien niet iets te regelen met het TT circuit?

gr. Marcel
Eddos
Zou ik eens naar kunnen informeren, maar denk dat dat lastig wordt..
johan6671
is er al een specifieke datum bekend of nog niet wanneer het gehouden word,kan anders ook ff kijke ofdat ik langs kan komen.is wel een lang ritje maar voor wat hoort wat he wink.gif
zie namelijk nog niks concreeds staan.

groeten johan
Eddos
Nog niet, wou eerst de animo even checken.

Zoals je ziet hebben er nog niet heel veel mensen gestemd, maar zal deze week wel even een prikken.
Psycho
gewoon prikken en dan weet iedereen het want anders krijg je het nooit voor elkaar je kan niet met iedereen rekening houden, begin maart kan ik in ieder geval niet...
Eddos
Goed, dan stel ik voor om als datum 18 april te nemen. Daar zijn het meeste aantal aanmeldingen voor namelijk.
Zelf past die datum me wat minder, maar ik schik wel even in dan smile.gif
Ik zal de aangedragen activiteiten even bekijken om te zien wat haalbaar is smile.gif
Veendammer
ik ben van de partij! smile.gif
Eddos
Goed om te horen.
Ik heb even op een rijtje gezet wat iedereen aangedragen heeft als idee, en dan kom ik op de volgende mogelijkheden:

• Een workshop
  • Iets in de omgeving van hardenberg/zwolle
  • Karten op de kartbaan in nijverdal
  • In ieder geval binnen staan
  • Een toerrit zou leuk zijn
  • of een bezoekje aan het TT-circuit

Nu heb ik even gekeken, maar op die datum zijn de 20e LANDELIJKE MOTORDAGEN .
Dat is geen optie dus helaas. En het is sowieso moeilijk om daar iets te regelen volgens mij.

Karten in Nijverdal lijkt me wel leuk, dus ik ga even op een rijtje zetten of dat wat is.
Een toerrit uitstippelen laat ik liever aan iemand anders over, die mag zich hier melden smile.gif

Misschien is het leuk om eerst te gaan touren dan vanaf een bepaald punt, naar de kartbaan en dan daar karten met daarna wat eten/drinken?
Dan kun je ook iets later nog gaan karten, en in het begin van de middag toeren.
Blue Indigo
QUOTE (Eddos @ Feb 24 2010, 10:38) *
Goed om te horen.
Ik heb even op een rijtje gezet wat iedereen aangedragen heeft als idee, en dan kom ik op de volgende mogelijkheden:

• Een workshop
  • Iets in de omgeving van hardenberg/zwolle
  • Karten op de kartbaan in nijverdal
  • In ieder geval binnen staan
  • Een toerrit zou leuk zijn
  • of een bezoekje aan het TT-circuit

Nu heb ik even gekeken, maar op die datum zijn de 20e LANDELIJKE MOTORDAGEN .
Dat is geen optie dus helaas. En het is sowieso moeilijk om daar iets te regelen volgens mij.

Karten in Nijverdal lijkt me wel leuk, dus ik ga even op een rijtje zetten of dat wat is.
Een toerrit uitstippelen laat ik liever aan iemand anders over, die mag zich hier melden smile.gif

Misschien is het leuk om eerst te gaan touren dan vanaf een bepaald punt, naar de kartbaan en dan daar karten met daarna wat eten/drinken?
Dan kun je ook iets later nog gaan karten, en in het begin van de middag toeren.

Wat je bijvoorbeeld wel zou kunnen doen is een tourrit van Hardenberg naar Nijverdal, pak je een deel van Twente om te gaan touren (genoeg leuke wegen daar), eindig je
in de loop van de middag in Nijverdal om te gaan karten en eventueel een gezamelijk etentje.

Groeten,

Rik.
1.9JTD
'k heb t in ieder geval al op m'n kalender gezet! thumbsup.gif
2fast4you
Ik kan helaas niet. Doe dan mee met de cascaderun in Hoogeveen.
Veendammer
Bij die kartbaan zit ook een heel mooi restaurant, dus dat is mooi:)
neighbourns nightmare
ik zou wel willen komen 18 april, alleen hardenberg is net een tikkie te ver 227 km rijden, als het meer rond apeldoorn of zwolle zou liggen ben ik zeker van de partij!!
Blue Indigo
QUOTE (neighbourns nightmare @ Feb 26 2010, 13:42) *
ik zou wel willen komen 18 april, alleen hardenberg is net een tikkie te ver 227 km rijden, als het meer rond apeldoorn of zwolle zou liggen ben ik zeker van de partij!!

Tsja, 227 km is idd wel ver, maar ja we hebben het hier dan ook over een Noord/Oost-meet. De vorige meeting was in Arkel, en da's
voor de leden uit Drenthe en Groningen erg ver, vandaar dat zij met dit idee kwamen.
Maar een Bravo/a en Marea zijn heerlijke auto's om lange afstanden mee te rijden wink.gif
Brooklyn
Lijkt mij leuk, hoor wel wanneer het plaats vind. Kan alleen niet beloven of ik er bij ben...

Groetjes Rick
Veendammer
18 april
NiHGTwolf
Klinkt wel prima...Enschede - Niverdal/Hardenberg is goed te doen...18 april heb ik nog niet veel te doen, dus dikke kans dat er nog een Bravo meerijdt thumbsup.gif
brave 1.4 driver
18 april ben ik er ook coool.gif
Bravo-niels
Uit zuid-limburg is mij dat ook wat erg ver, zou wel eens graag bij een meet zijn.
Gwboes
zullen we maar even een lijstje maken?

-GWBoes
Veendammer
- GWBoes
- Veendammer
Blue Indigo
- GWBoes
- Veendammer
- Blue Indigo
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.