Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Animocheck Noord/Oost-meet
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Meetings
Pages: 1, 2, 3
Frontysco
Lijst met aanwezige:

- GWBoes
- Veendammer
- Blue Indigo
- Frontysco
- .......
Eddos
Lijst met aanwezige:

- GWBoes
- Veendammer
- Blue Indigo
- Frontysco
- Edwin

Is er nog belang voor een tourrit?Zoja, wie wil die plannen? Ik ben daarvoor niet bekend (genoeg) in de omgeving..
Frontysco
belang ja, planning nee (ken het daar ook niet)
Hoop wel dat er een tourrit komt!
Rayman19876
Tourrit is altijd leuk shiny.gif . Er zal vast wel iemand bekend zijn met die omgeving, maar een tourrit organiseren is toch wel wat werk heb ik het idee.
NiHGTwolf
Trouwens...gewoon uit interesse...wat gebeurt er zoal tijdens een meeting? Een mooi stuk in kolonne rijden en over Fiats/auto's ouwehoeren bij een mac of iets dergelijks?
Rayman19876
Grotendeels een beetje ouwehoeren over de bravo's, veranderingen die zijn gemaakt aan de bravo/a of marea, en gewoon een stukje gezelligheid. Beetje een gezicht bij een auto leren kennen. Verder als er een tourrit is, zal dat inderdaad een klein stukje rijden achter elkaar aan, door mooi landschap.

Maar een tourrit zit meestal niet bij de gewone meetings. Meestal apart.

MVG Raymond
Eddos
Er zijn ook clubs die moeten pimpen met hun audio-installatie enzo.
Dat laten wij op 18 april wel achterwege, we weten allemaal dat Frontysco dat toch wel wint.
En anders overstemt hij de rest wel met zijn praatjes hypocrite.gif

Maar goed; ik heb nu 5 aanmeldingen (incl. mijzelf).
Dat moet beter kunnen jongens!(en ev. meiden)
2fast4you
Kan helaas niet! frown.gif
Rayman19876
- GWBoes
- Veendammer
- Blue Indigo
- Frontysco
- Edwin
- Rayman19876

Denk dat ik dan ook wel kom kijken.
Is wel de 18e toch?

MVG Raymond
Eddos
Ja gewoon de 18e.
Frontysco
haha wat ben je toch ook een sletje he! puh2.gif

Mijn audio is leuk maar zeker niet bijzonder ghehe.

Meer aanmeldingen is wel errrug leuk!
Martini
Hier in Veendam is wel plaats. In het Borgerswold worden vaker wel meetings gehouden. Zo wordt er jaarlijks een campermeeting gehouden, een volkswagen kever meeting.We hebben al eens een meeting gehad van ''franse eendjes''. Dus een Fiat meeting kan er ook nog wel bij.

Er is in iedergeval genoeg plek. En het is bij het nabij gelegen Borgerwoldhoeve goed vertoeven.

Ik wil mij er wel voor inzetten.

(Wel een brandblusser meenemen, het schijnt dat er hier een pyromaan rondloopt)
sjaak_jr
QUOTE (Eddos @ Mar 17 2010, 20:52) *
Er zijn ook clubs die moeten pimpen met hun audio-installatie enzo.
Dat laten wij op 18 april wel achterwege, we weten allemaal dat Frontysco dat toch wel wint.
En anders overstemt hij de rest wel met zijn praatjes hypocrite.gif

Maar goed; ik heb nu 5 aanmeldingen (incl. mijzelf).
Dat moet beter kunnen jongens!(en ev. meiden)

haha en waarom zou hij het winnen dan:P
als me bestelling nou een beetje opschiet en het een beetje te berijden is naar de plaats waar de meeting plaats gaat vinden dan wil ik wel een wedstrijdje doen!
dan gaan we eventjes zien wie er nou harder gaat kwa geluid:D
ik heb 2x 15 inch kicker woofers 1000 watt rms 8 ohm besteld en 2000 watt rms versterker en alles wat er omheen komt kijken.
hypocrite.gif

gr sjon
Frontysco
Als je kijkt in m'n projectpage dan snap je de sarcasme van ed puh2.gif
Ben wel aan het sparen voor wat leukers maar dan kan lang duren ^^
Eddos
QUOTE (Martini @ Mar 18 2010, 19:05) *
Hier in Veendam is wel plaats. In het Borgerswold worden vaker wel meetings gehouden. Zo wordt er jaarlijks een campermeeting gehouden, een volkswagen kever meeting.We hebben al eens een meeting gehad van ''franse eendjes''. Dus een Fiat meeting kan er ook nog wel bij.

Er is in iedergeval genoeg plek. En het is bij het nabij gelegen Borgerwoldhoeve goed vertoeven.

Ik wil mij er wel voor inzetten.

(Wel een brandblusser meenemen, het schijnt dat er hier een pyromaan rondloopt)

Voor mij is Veendam prima, maar echt centraal ligt dat niet voor een noord/oost-meet.
Ik denk dus niet dat dat handig is, maar het is fijn dat je meedenkt smile.gif
sjaak_jr
QUOTE (Frontysco @ Mar 18 2010, 21:29) *
Als je kijkt in m'n projectpage dan snap je de sarcasme van ed puh2.gif
Ben wel aan het sparen voor wat leukers maar dan kan lang duren ^^

ik ga meteen eventjes kijken;)
basjeveer
misschien frans op de bult in Hengelo/oldenzaal een idee?.
worden vaak meetings gehouden, is vlak bij de A1.
en er zijn geweldige tourritten uit te zetten in het prachtige twente. (beetje reclame mag wel toch?)

groet bas
Eddos
Ik nodig je graag uit om een voorzet voor een tourrit te maken basjeveer. Ik kan adhv google maps iets proberen, maar ik ben er van overtuigd dat een kenner het 6x beter kan:)
Frontysco
eddos, goed idee!

Hoop dat je het wilt bas!
basjeveer
ik zal eens kijken,
hoeveel km. rijden jullie gemiddeld?
of tijd.
moet het incl. of excl. een bezoekje aan de beste bierbrouwer van de wereld.
noem maar op. ik zal er wat leuks van maken.

groet bas
Eddos
Bier drink ik niet dan, maar een bezoek is mss wel leuk.
Ik denk dat je met 1 - 1,5 uur wel aardig goed zit smile.gif
Brooklyn
Beste bierbrouwer? Grolsch? lol.gif Sorry not mine kind of taste...

Ik zal er op 18 april niet bij zijn, American Sunday op CPZ!

Groetjes Rick
1.9JTD
De beste bierbrouwer ter wereld verzorgt idd. gigantisch veel rondleidingen. Die zijn dusdanig volgeschreven dat ik me niet voor kan stellen dat dat nog lukt om te regelen.

Twente en de achterhoek zijn misschien wel de mooiste omgeving van NL. Heb er jarenlang rondgereden. Toch ligt het erg afgelegen, ongeacht van welke kant van NL je komt.
Om het animo wat groter te houden, is de omgeving van Zwolle/Hoogeveen denk ik een wat veiliger keus. Is de omgeving van Ommen bijvoorbeeld een idee?
Rayman19876
Mag ondertussen wel haast mee gemaakt worden, het is zo 18 april. wink.gif . En grolsch is nou ook niet echt mijn beste bierbrouwer, daar krijg ik altijd hoofdpijn van hypocrite.gif .
Geef mij maar een palm of hertog jan. shiny.gif
Eddos
@Raymond: het is idd snel zover, maar aan het aantal aanmeldingen te zien wordt het gewoon een stukje rijden (toerrit dus) en dan ergens wat eten ofzo.
Ik denk dat karten pas leuk is vanaf een stuk of 10 mensen, en daar zitten we nog niet echt aan.
Maar goed, met minder kan het ook wel gezellig worden natuurlijk smile.gif
Rayman19876
Gaan we daar maar even wat aan doen,
Kickje.

- GWBoes
- Veendammer
- Blue Indigo
- Frontysco
- Edwin
- Rayman19876

Er was zoveel animo voor, kunnen er nog veel meer bij, kom op mensen.
1.9JTD
- GWBoes
- Veendammer
- Blue Indigo
- Frontysco
- Edwin
- Rayman19876
- 1.9 JTD

Hoppa!
Frontysco
Hoe staat het inmiddels met de tourrit? Hoop dat die gemaakt kan worden smile.gif

En meer aanmeldingen mag ook wel jongens!
Eddos
Ik weet niet hoever basjeveer daar mee is, ik wil het volgende voorstellen; als er op 3 april niet iets ligt ga ik adhv de aanmeldingen en de locatie van de (meeste) deelnemers zelf wel iets uitzetten. Door het lage aantal is het niet mogelijk om een arrangement te boeken bij nijverdal, maar door het lage aantal zijn we natuurlijk wel erg flexibel in waar we gaan zitten/stoppen. dat is dan wel weer een voordeel smile.gif
Frontysco
Hoop dat de smurf het ook volhoud ^^
Zou ook wel leuk zijn als er nog wat extra aanmeldingen kwamen.
Iedereen wilde wel maar komt niet zzZZZz

Vrouwtje had ook nog een leuke opmerking,
we hadden het erover om met de goudvis op vakantie te gaan (spanje oid) aangezien ik dat echt vet gaaf vind om zo'n afstand te rijden.
Haar opmerking, kan jou auto wel naar een ander land dan, waarmee ze bedoelde of hij het niet te warm krijg.

Je snapt wel dat dit voor een flinke lachbui zorgde, ze is zo liev widegrin.gif
Eddos
Hoop ook dat de smurf blijft rollen.
Kan ik me dan gaan focussen op wat optische aanpassingen, spiegels staan ook nog steeds in de wacht.

En op zich heeft het vrouwtje wel een punt, tamael zegt altijd; je moet er genoeg vertrouwen in hebben om er mee naar de andere kant van de wereld kunnen rijden.
Durf ik momenteel niet aan, maar het zijn wel leuke stukjes rijden.
Afgelopen weekend ook 1739km gereden smile.gif
Frontysco
QUOTE (Eddos @ Mar 31 2010, 11:41) *
Hoop ook dat de smurf blijft rollen.
Kan ik me dan gaan focussen op wat optische aanpassingen, spiegels staan ook nog steeds in de wacht.

En op zich heeft het vrouwtje wel een punt, tamael zegt altijd; je moet er genoeg vertrouwen in hebben om er mee naar de andere kant van de wereld kunnen rijden.
Durf ik momenteel niet aan, maar het zijn wel leuke stukjes rijden.
Afgelopen weekend ook 1739km gereden smile.gif

Nah, goudvisje word flink warm als je hem flink laat trappen. Als je rustig rijd zit de temp minder als bedrijfs temp dus dat is gewoon goed smile.gif
Ik vertrouw het goudvisje wel om er flink ent mee te rijden. Maar het blijft toch altijd een angst punt van "Als je stil komt te staan smile.gif"
Wat heb je in het weekend gedaan dan dat je zoveel km rijd puh2.gif

Sinds ik de plasma tellers erin heb zit er slechts 5k km op de teller ^^puh2.gif
Gwboes
QUOTE (Frontysco @ Mar 31 2010, 12:50) *
Nah, goudvisje word flink warm als je hem flink laat trappen.

Das juist een teken dat je niet hard genoeg trapt, waterpomp draait dan niet snel genoeg puh2.gif
Frontysco
QUOTE (Gwboes @ Mar 31 2010, 12:57) *
Das juist een teken dat je niet hard genoeg trapt, waterpomp draait dan niet snel genoeg puh2.gif

Ghehe, rij wind koelt genoeg bij rustig rijden puh2.gif
En niet hard genoeg trappen? zet je hem er is een keer naast? Ritje adam > eindhoven puh2.gif hypocrite.gif
Ben soms best wel is een half uur flink aant crossen, en dan ook veel stad puh2.gif Dan kan de waterpomp het niet meer bijhouden heart.gif
Gwboes
QUOTE (Frontysco @ Mar 31 2010, 13:05) *
zet je hem er is een keer naast?

we zullen zien, na de meeting moet ik toch naar Arnhem hypocrite.gif .
Frontysco
Gister nog een mini cooper s zoek gereden was ook wel grappig puh2.gif
Wist niet dat hij wilde sporten dus ik trok rustig op en hij als een gek weg, 20 meter verder was ik hem al voor haha puh2.gif

Maar dit is eigk topic verneuking < blame me ^^ back on topic smile.gif

Tourrit gozert, hoe staat het ermee?
Gwboes
QUOTE (Frontysco @ Mar 31 2010, 13:15) *

ja dat doe je maar lekker hier wink.gif lol.gif
Eddos
Groningen -> Dresden -> Praag -> Dresden -> Groningen
En nog wat ritjes, maar niet in de bravo hoor dat kost teveel.
Mooie diesel meegenomen.
QUOTE (Frontysco @ Mar 31 2010, 11:50) *
Nah, goudvisje word flink warm als je hem flink laat trappen. Als je rustig rijd zit de temp minder als bedrijfs temp dus dat is gewoon goed smile.gif
Ik vertrouw het goudvisje wel om er flink ent mee te rijden. Maar het blijft toch altijd een angst punt van "Als je stil komt te staan smile.gif "
Wat heb je in het weekend gedaan dan dat je zoveel km rijd puh2.gif

Sinds ik de plasma tellers erin heb zit er slechts 5k km op de teller ^^ puh2.gif
Rayman19876
Heb er het volste vertrouwen in dat mijn hgt-tje naar de andere kant van europa kan rijden. hypocrite.gif hihi, maarja dat mag ook wel. Ik kom hier in de regio toch wel weinig mensen tegen die een stoplicht sprintje wil doen. Wel een beetje jammer.

@frontysco/gwboes: Dan zet ik hem er ook wel even naast widegrin.gif .
Dark Bullit
QUOTE (Frontysco @ Mar 31 2010, 13:15) *
Gister nog een mini cooper s zoek gereden was ook wel grappig puh2.gif
Wist niet dat hij wilde sporten dus ik trok rustig op en hij als een gek weg, 20 meter verder was ik hem al voor haha puh2.gif

Tourrit gozert, hoe staat het ermee?

haha jij wel puh2.gif me vriendin heeft er ook 1 en die houd mijn hgtj egt niet bij puh2.gif back on topic hypocrite.gif
lsp
QUOTE (basjeveer @ Mar 19 2010, 21:35) *
misschien frans op de bult in Hengelo/oldenzaal een idee?.
worden vaak meetings gehouden, is vlak bij de A1.
en er zijn geweldige tourritten uit te zetten in het prachtige twente. (beetje reclame mag wel toch?)

groet bas

Is voor mij nog geen 5km. Kan niet maken dan om niet te komen. thumbsup.gif
Eddos
Waarschijnlijk ging de cooper ook maar halfgas puh2.gif
QUOTE (Dark Bullit @ Mar 31 2010, 22:18) *
haha jij wel puh2.gif me vriendin heeft er ook 1 en die houd mijn hgtj egt niet bij puh2.gif back on topic hypocrite.gif
Frontysco
uhu sletjuhs puh2.gif

@ lsp voeg je even toe op de lijst smile.gif (copy paste)

Heb er wel zin an, lekker gezellig met n hoop bravotjes.

Zag gister bij ikea duiven ook nog een licht groene bravo
Helemaal uitgebouwd, bumpers, marea lampen etc maar niet verlaagd.
Ook niet iemand vant forum volgens mij, nog nooit gezien iig puh2.gif
Blue Indigo
QUOTE (Frontysco @ Apr 1 2010, 09:22) *
Heb er wel zin an, lekker gezellig met n hoop bravotjes.

Wat is dat toch met die Bravo-rijders, zijn Brava's en Marea's niet meer welkom? puh2.gif clown.gif
Frontysco
Excuus, t sluipt er bij in he hypocrite.gif
Jasper
Lijkt mij leuk om langs te komen! Als het niet vreselijk ver weg is moet dat denk ik wel lukken. Zondag ben ik bijna altijd wel beschikbaar.

- GWBoes
- Veendammer
- Blue Indigo
- Frontysco
- Edwin
- Rayman19876
- 1.9 JTD
- Jasper (Onder Voorbehoud van lokatie).
Rayman19876
Is er al wat meer bekend over locatie? Is al over 2 weken, ik denk als er een beetje duidelijkheid is, er misschien nog iets meer mensen zich aanmelden. hypocrite.gif
Eddos
Ik heb er nog geen tijd voor gehad, hopelijk deze week.
Van basjeveer hoeven we denk ik ook niets meer te verwachten, helaas..
lsp
Als ik kom, kom ik maar eventjes hoor! Frans op de Bult is wel een goede locatie. Trouwens, die dag is er bij Tango tussen 14 en 17 uur tanken voor 1,16 euro per liter! thumbsup.gif Gaat druk worden. Voorafgaand aan de meeting ga ik dan daar even langs!
basjeveer
QUOTE (Eddos @ Apr 6 2010, 14:16) *
Ik heb er nog geen tijd voor gehad, hopelijk deze week.
Van basjeveer hoeven we denk ik ook niets meer te verwachten, helaas..

sorry, maar mijn dochter werd erg ziek. veel ziekenhuizen van binnen gezien. niet aan de meeting gedacht.
zal vanavond even mijn best doen. zat te denken aan een route langs ootmarsum. iemand andere ideeen?

groet bas
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.