Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Animocheck Noord/Oost-meet
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Meetings
Pages: 1, 2, 3
Eddos
Ik vind het prima smile.gif
mrpatrickos
een tourrit met zo weinig tijd nog maken petje af thumbsup.gif
had de mijne al mooie tijd van tevoren klaar dan komen er ook mee mensen op af!

enne edos als je zaterdag 17e je nog verveelt kom je maar even in drachten kijken!

succes iig

grtz patrick
Eddos
Komt goed, was ook bij de laatste tourrit (in Heerenveen) en dat was ook goed opgezet dus wie weet smile.gif
NiHGTwolf
QUOTE (basjeveer @ Apr 7 2010, 11:23) *
sorry, maar mijn dochter werd erg ziek. veel ziekenhuizen van binnen gezien. niet aan de meeting gedacht.
zal vanavond even mijn best doen. zat te denken aan een route langs ootmarsum. iemand andere ideeen?

groet bas

Waarom rijden we niet (een deel van de) 'Sagenroute'? Klink misschien wat kazig yawnee.gif , maar dat is een bewegwijzerde ANWB route die letterlijk langs het beoogde meetingpoint loopt (Frans op den Bult >>> hotel/restaurant aan de rand van Hengelo).

De route is een rondje van 80 km, is volledig bewegwijzerd (met van die 6-kantige borden, je kent ze wel thumbsup.gif) en loopt door het fraaie Twentsche landschap en onder andere Tubbergen, Denekamp, Ootmarsum en wat dies meer zij...

Die routes zijn vaak best OK, en met het oog op de resterende tijd is dit denk ik verreweg de snelste en makkelijkste oplossing...happen en babbelen bij die toko en dan hop de weg op voor een stukkie rijden! shiny.gif

Groeten NiHGTwolf
Eddos
Lijkt me ook prima.
Mijn insteek was om voornamelijk de datum te plannen en een aanzet te geven, van de routes (en de omgeving daar) heb ik weinig kaas gegeten dus dat wil ik graag aan anderen overlaten.

De startlocatie lijkt me duidelijk, dat wordt Frans op den Bult.

Tot volgende week zondag smile.gif
Rayman19876
Is daar nog een adres van? Dan tot komende zondag.
Jasper
QUOTE (Rayman19876 @ Apr 11 2010, 14:32) *

http://www.fransopdenbult.nl/contact.asp?P...amp;Subpagina=4

Daar staat het adres op Google Earth.

Ik kom ook wel eventjes langs, is bij mij om de hoek!!

Hoe laat?
NiHGTwolf
QUOTE (Rayman19876 @ Apr 11 2010, 14:32) *

Jazeker:

Hengelosestraat 6 (wanneer u een TomTom gebruikt kunt u Vliegveldstraat 20 invoeren)
7561 RT Deurningen

Contactpagina Frans op den Bult, met kaartje

Groeten en waarschijnlijk tot volgende week!

NiHGTwolf

ps Hebben we eigenlijk al een tijd? Anders 13:00 doen?
Blue Indigo
- GWBoes
- Veendammer
-
- Frontysco
- Edwin
- Rayman19876
- 1.9 JTD
- Jasper (Onder Voorbehoud van lokatie).

Ik moet helaas afzeggen, ivm problemen bij een andere hobby-club.
Ik hoop dat jullie in iedergeval goed weer hebben, en alvast een
gezellige dag toegewenst.
1.9JTD
En welk tijdstip?

Hopelijk heb ik dan m'n motorsteunen vervangen.
Eddos
Tussen 1300 en 1330 verzamelen lijkt mij een mooie tijd smile.gif
johan6671
ik vind het wel een matige opkomst moet ik zeggen.meen dat er meer animo was in het noorde/ooste van het land.misschien dat ik nog wel kom maar dat zal ik vandeweek even late weten.is de tourrit al een feit of nog op losse pootjes?zou wel een stuk leuker zijn(zolang er niet te veel drempels zijn:p)

groeten johan
Eddos
Volgens mij is de tourrit wel een feit, alleen de exacte route nog niet.
Ik neem aan dat het te rijden stuk wel redelijk drempelloos is, mijn bravo mag er ook niet zo graag over puh2.gif
Frontysco
Het komt al dicht in de buurt inderdaad, hoop dat er snel wat op touw word gezet!
Gwboes
Drempels maken mij niet uit, dempers zijn niet zo best meer dus zweef er mooi over heen hypocrite.gif
1.9JTD
Weet niet of er al een route was. Maar heb al vluchtig een mooi route uitgezet welke volgens google.maps ongeveer 1.5 uur duurt.
Deze begint bij Frans op den bult, Heeft een tussenstop bij de watermolen en eindigt bij de Mac in Hengelo-zuid.
Eddos
Lijkt me prima, zeker gezien de nog resterende tijd.
Als je hem naar mij stuurt ram ik hem wel even een paar keer door de laserprinter, maar denk dat we gezien het aantal voertuigen ook wel redelijk bij elkaar kunnen blijven en (eventueel) op elkaar kunnen wachten.
Jasper
Nou ik kom dan wel langs bij Frans op de Bult, maar ik zal dan niet mee doen aan de toerrit omdat ik later die middag nog weg moet. Het lijkt mij heel leuk om een keer andere bravo/a eigenaren te spreken over hun auto.

Tot zondag, ik zal er om 13.30 wel zijn (Groene Bravo)
Rayman19876
- GWBoes
- Veendammer
- Frontysco
- Edwin
- Rayman19876
- 1.9 JTD
- Jasper
-

Dit is het tot nu toe.
NiHGTwolf
En dat is 8...

- GWBoes
- Veendammer
- Frontysco
- Edwin
- Rayman19876
- 1.9 JTD
- Jasper
- NiHGTwolf

Ik zit hier nog niet zo lang, maar het lijkt me wel leuk om een lading Bravo's en Bravo-rijders (en Brava's en Marea's shiny.gif) bij elkaar te zien. En uiteraard wat ideetjes op te doen voor verfraaiingen aan mijn verder nog originele HGT...

Hier is trouwens nog een kaartje van de Sagenlandroute (ANWB, 80 km). Geen idee hoever 1.9 JTD en Eddos al waren met een eventuele andere route (misschien komt het wel op hetzelfde neer), maar dit is mijn suggestie. Iets anders is natuurlijk ook prima smile.gif

Link naar ANWB site, met TomTom-bestand

Groeten en tot zondag!
Eddos
Ik ga morgen kijken wat er aan routes geplaatst is en een tijdspad uitzetten, is mss een beetje laat maar komt nu enkel zo uit..
Frontysco
T komt idd steeds dichter bij, heb d'r al zin in.
Er komen trouwens niet 8 maar 9 personen smile.gif
1.9JTD
Pikken we op de heenweg wel op...
Rayman19876
Goh, wie zal dat zijn hypocrite.gif yummie.gif ...
Frontysco
hypocrite.gif
NiHGTwolf
QUOTE (Frontysco @ Apr 15 2010, 08:19) *
T komt idd steeds dichter bij, heb d'r al zin in.
Er komen trouwens niet 8 maar 9 personen smile.gif

bloos.gif pvd vergeet ik zomaar degene die dit gezellige samenzijn heeft aangeslingerd! ben zeker toe aan weekend! smile.gif
Eddos
Hierbij de route die 1.9JTD heeft uitgestippeld:
http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&...e7d10f&z=11

Ik wou even inventariseren voor welke route jullie gaan: de sagenland route of deze van 1.9JTD?

Stemmen mag als volgt:

1.9JTD's route:
- 1.9JTD
- Eddos

Sagenland:
-
Gwboes
Mij maakt het niet zoveel uit, die van 1.9 jtd ziet er ook wel mooi uit, veel binnenweggetjes. Ook wat korter wat wel prettig is als je al 100km erop hebt zitten om er überhaupt te komen.

Maar volgens mij moet ik voor het weekend nog ergens een marea op de kop tikken, moet nu al zoveel zooi mee nemen lol.gif
Eddos
Kan ook via jou kant terugrijden, als dat makkelijker is smile.gif

QUOTE (Gwboes @ Apr 16 2010, 10:25) *
Mij maakt het niet zoveel uit, die van 1.9 jtd ziet er ook wel mooi uit, veel binnenweggetjes. Ook wat korter wat wel prettig is als je al 100km erop hebt zitten om er überhaupt te komen.

Maar volgens mij moet ik voor het weekend nog ergens een marea op de kop tikken, moet nu al zoveel zooi mee nemen lol.gif
Gwboes
Nee, moet maandag naar school in Arnhem dus ga niet weer terug naar het noorden.
Eddos
Ah, duidelijk smile.gif
lsp
Sorry jongs, maar ik ben FC Twente kijken. Dat kan natuurlijk niet gemist worden... hypocrite.gif
Frontysco
QUOTE (Gwboes @ Apr 16 2010, 10:30) *
Nee, moet maandag naar school in Arnhem dus ga niet weer terug naar het noorden.

Dan rijd ik iig niet alleen naar ernhem ^^
Route maakt mij niet veel uit smile.gif zolang het maar een mooie en leuke route is!
Eddos
Hallo beste mensen!

Hierbij de beschrijving voor de eerste noordelijke toerrit van de Fiat Bravo Club!

Hoewel de route nog last-minute in elkaar is gezet verwachtten we dat het een succes geworden, zeker gezien de mooie weervoorspellingen (temperaturen tot 19 graden!).

De toerrit zal zoals bekend aanvangen bij Frans op den Bult in Deurningen.

De adresgegevens zijn terug te vinden onderaan dit formulier. Het eerste gedeelte van de route bestaat uit veel landschap en bos, en is zeker een mooi stukje om te rijden.

Eventueel kunnen we hier even stoppen bij de spottersplek bij het vliegveld.

Daarna rijden we door het kleine plaatsje Lonneker, waar de een stukje omrijden om een vervelende verkeersremmer te vermijden.

Daarna volgen we de rand van Enschede, langs de grens naar de Buurserbeek.

Na dit stukje toeren zullen we een tussenstop maken bij Restaurant & Hotel Bi‚j de Watermölle.

Hier kunnen we een hapje eten, of een drankje(non-alcoholisch puh2.gif) doen!

Het stuk hierna ligt het tempo iets hoger, waarbij we langs haaksbergen rijden met een eventuele tussenstop bij het Shell tankstation (kan gas getankt worden). In Usselo gaan we bij de verkeerslichten links, waarna we langs de Grolsch fabriek rijden. Dan vervolgen we de route naar Boekelo, waarbij we langs de museumspoorlijn komen. Vervolgens rijden we via Beckem naar het eindpunt, de macdonalds in Hengelo. Voor de mensen die hier nog zin in hebben kunnen hier nog een hapje eten of even napraten over de route!

Tijden:

13.30 uur - Aankomst van de leden.
14.15 uur - Start Tourrit
15.30 uur - Aankomst tussenpunt
16.15 uur - Vervolg route

17.00 uur - Aankomst Mac Hengelo-Zuid

Startpunt:

Holding "Frans op den Bult" B.V.
www.fransopdenbult.nl
Hengelosestraat 6
7561 RT Deurningen

wanneer u een tom tom gebruik kunt u vliegveldstraat 20 invoeren

Tussenpunt:
Restaurant & Hotel Bi‚j de Watermölle

Watermolenweg 3

7481 VL Haaksbergen

Eindpunt:

Macdonalds

Goudstraat 3
7554 NG Hengelo
Frontysco
Nette post ed!
Heb er zin an! Tot zondag!
Eddos
Oat zondag smile.gif
Rayman19876
Wel mooie route, ik hoop dat we niet teveel last gaan krijgen van de voetbalwedstrijd die aan de gang is in enschede. Wordt het misschien wel wat druk door.
Ik ga morgen eerst mijn uitlaat dichtmaken en mijn handgrepen monteren. Dan nog ff de bravo wassen.

Tot Zondag,

MVG Raymond
1.9JTD
Ik zal ongewassen verschijnen yummie.gif

Met deze route hebben we totaal geen last van de voetbalsupporters. Als we als eindpunt de mac. in Hengelo-zuid nemen, bestaat er echter wel de kans dat we daar nog een kudde tegenkomen.
Rayman19876
Leuk, ben tegen een probleempje gestuit toen ik de uitlaat los wilde maken. Boutje afgebroken, ben die nu ff aan het uitboren en dan maar een bout met een moer aan de andere kant er in. Zal dus nog niet mijn handgrepen er op hebben zondag. Wel nog even wassen, is echt hard nodig.
Jasper
QUOTE (Jasper @ Apr 14 2010, 22:12) *
Nou ik kom dan wel langs bij Frans op de Bult, maar ik zal dan niet mee doen aan de toerrit omdat ik later die middag nog weg moet. Het lijkt mij heel leuk om een keer andere bravo/a eigenaren te spreken over hun auto.

Tot zondag, ik zal er om 13.30 wel zijn (Groene Bravo)

Ik quote mijzelf. Ik zou dus eigenlijk later die dag weg moeten, maar ik moet dus nu al weg frown.gif . Aangezien het niet in de buurt is kan ik niet tijdig bij de meeting zijn. Ik zal proberen jullie nog op de toertocht in te halen, maar dat hangt er maar net van af hoe laat ik weer hier in de regio ben.

Snorry frown.gif
johan6671
tot vanmiddag nog, ik kom ook nog vanuit regio arnhem.groten johan
1.9JTD
kGa zo de deur uit.

Tot zo allemaal!
Rayman19876
Hele leuke dag geweest, veel zon. Ik heb geen foto's gemaakt dus dat laat ik aan een ander over hypocrite.gif . Verder was ik vanochtend dus bij Tamael, die de bout bij de uitlaat even heeft vervangen, in 10 minuten wel te verstaan. Ik ben er een dag mee bezig geweest, maarja dat is het verschil tussen goed of slecht gereedschap.
Verder de lmm vervangen, deze bleek aardig dood te zijn na 9 jaar, maarja mag ook wel.

Nogmaals hele mooie dag, met mooi weer en een prima route. Al moesten we 1 of 2 keer nog even omkeren, he 1.9 jtd yummie.gif .
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.