Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Onderdelen Fiat Bravo naar Brava
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Algemeen
pe3mhz
Hallo Iedereen,

ik heb in het forum eens goed gezocht maar kon niet vinden wat ik zocht.....

Het zit nl zo:

Ik ben in het bezit van een Fiat Brava 1.6 16V , hiervan is de voor en achtervering van versleten , zoals ook de uitlaat
Ook is de distributieriem aan een nieuwe toe.

Wat ik nu van plan ben: Ik kan een hele goedkope Fiat Bravo 1.6 16V kopen waar deze onderdelen (voor en achter vering/ verlaagd ook nog en de uitlaat) nog in goede staat zijn....de distributieriem zit op deze bravo net een maandje op
Deze onderdelen wil ik gaan gebruiken op mijn Brava!
Voor de rest is deze auto voor de sloop, hij loopt goed, maar het stuurhuis is defect..

Wie kan me hier een goede tip geven....

en mijn brandende vraag beantwoorden : PASSEN deze onderdelen wel, zowel de bravo onderdelen op mijn Brava ?

Naar luid onderdelenfiliaal heuts zou dit moeten passen?

Graag spoedig enig bericht/reactie hierover

Bedankt

mvg Paul
Eddos
Volgens mij is de vering wel aan te passen, uitlaat weet ik zo niet.
Denk je wel aan ons voordat je de Bravo naar de pers doet?
Er zijn genoeg hier die wel onderdelen kunnen gebruiken.
WORP3
Wat betreft de distributie riem moet het volgens mij wel kunnen, volgens mij zijn deze blokken verder hetzelfde wat betreft basis. Vraag me wel af of je het moet doen aangezien deze riem al wel ingelopen is op andere rollen/tanden, als er bij die vernieuwing ook de spanrol en de waterpomp vernieuwd is dan zou ik wel gelijk overzetten en niet alleen de riem !

Na mij weten is de ophanging aan de voorzijde hetzelfde, achterzijde weet ik niet zeker aangezien de bravo korter is.

Tjeerd.
pe3mhz
QUOTE (Eddos @ Feb 10 2010, 22:23) *
Volgens mij is de vering wel aan te passen, uitlaat weet ik zo niet.
Denk je wel aan ons voordat je de Bravo naar de pers doet?
Er zijn genoeg hier die wel onderdelen kunnen gebruiken.

Jahoor zeker, indien er intresse in een onderdeel hoor ik het wel

mvg
Rayman19876
Als de riem al gebruikt is, een nieuwe riem halen. Dat kost echt de wereld niet.
thei
Dis riem,span&looprol niet gebruiken,dat gaat je gegarandeerd straks grote motorschade oplopen en dat is vele malen groter dan een nieuw setje kost.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.