Help - Search - Members - Calendar
Full Version: POI.psf lezen
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo 2007 > Vragen en Problemen
Frixel
Hallo,

Ik rijd iedere dag hetzelfde stuk naar mijn werk met de Fiat Bravo en ik weet ondertussen wel waar de flitspalen staan hypocrite.gif
Dus ik wil ze eigenlijk uit mijn "stickie" halen maar ik krijg het POI.psf bestand niet gelezen in kladblok oid.Nu heb ik het ook met POIedit gebprobeert maar dat lukt me ook niet.
Ik ben natuurlijk weze googelen en las iets dat je het kan omzetten naar een .mlk bestand? zodat je het met google Earth kan bewerken?
Kan/wil iemand mij op weg helpen... thumbsup.gif
Eddos
Dat lijkt me toch iets wat je aan en uit kan zetten in je menu confused.gif
Ruudje
@ Eddos dat werkt op de FIAT navigatie iets anders..

Ik weet niet precies waar je ze hebt aangemaakt maar als dit in een bestaand bestand is dan moet je ze zelf toch weer kunnen verwijderen.
Is het een apart bestand dan schakel je die POI idd toch gewoon uit zoals Eddos zegt.
Eddos
@Ruudje: ik ken het systeem niet, maar volgens mij moet elke navigatie systeem nu de mogelijkheid bieden om flitspalen uit te schakelen aangezien het in sommige landen wettelijk verboden is om flitspaal-informatie te tonen.
Ruudje
QUOTE (Eddos @ Feb 11 2010, 09:51) *
@Ruudje: ik ken het systeem niet, maar volgens mij moet elke navigatie systeem nu de mogelijkheid bieden om flitspalen uit te schakelen aangezien het in sommige landen wettelijk verboden is om flitspaal-informatie te tonen.

In de landen waar flitspaalmeldingen illegaal zijn mogen ze geeneens op het aparaat staan wink.gif
Dus het is niet alleen illegaal om te tonen maar om ze sowieso geinstalleerd te hebben staan.

De POI meldingen in het standaard Bravo systeem vereisen iig wat meer handigheid om ze goed te configureren.

PS Ik heb het systeem dus wel puh2.gif
Frixel
QUOTE (Eddos @ Feb 10 2010, 21:58) *
Dat lijkt me toch iets wat je aan en uit kan zetten in je menu confused.gif

Het is niet mijn bedoeling dat ik alle meldingen uitzet want dat gaat idd via het menu maar ik wil die meldingen eruit halen (GPS coordinaten) waarlangs ik ieder dag rijd.
Ik weet dat het moet kunnen alleen weet ik niet meer hoe bloos.gif bloos.gif bloos.gif
Frixel
QUOTE (Frixel @ Feb 11 2010, 19:16) *
Het is niet mijn bedoeling dat ik alle meldingen uitzet want dat gaat idd via het menu maar ik wil die meldingen eruit halen (GPS coordinaten) waarlangs ik ieder dag rijd.
Ik weet dat het moet kunnen alleen weet ik niet meer hoe bloos.gif bloos.gif bloos.gif

Het is me al gelukt dmv POIedit.
Bestaande kaart exporteren naar .kml bestand en die inlezen in google earth
flitsers weg halen en weer importeren in POIedit.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.