Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Offtopic -- YAMAHA R1 Benzineklep
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
Bravaabarth
Hey allen,

Ik heb eens een vraagje, ik weet dat het een beetje offtopic is maar ik weet ook dat er velen hier zijn die een moto hebben daarom dus...

Hebben jullie enig idee wat een Benzineklep (benzinestop) voor een Yamaha R1 kost?
Het is voor een vriend van me en is een verrassing lol.gif
Het rubber rond de stop is aan het kapot gaan, net als de carbon-look rubber laag er bovenop...

Wie kan me een mogelijke prijs geven en enige sites waar ik dit moto-onderdeel kan vinden op internet?

Greetz,

Brava Abarth
Tartarus
ik heb er ooit eens 1 gezien op internet met het logo van R1 erin
ga die zo snel mogelijk terug zoeken en zal die dan hier posten
Tartarus
hier kun je al de prijs vinden van de originele tankdop
zijn voor alle modellen dezelfde

http://www.motal.nl/motal3/Merkpagina/Yama...ml#Anchor-64257

ook mogelijk om carbon stickers erbij te bestellen

http://www.motal.nl/motal2/produkt%20foto%...ermoto/AV09.jpg
http://www.motal.nl/motal2/produkt%20foto%...ermoto/AV08.JPG
Bravaabarth
zit het slotje om de naftbak open te doen onder dat "PULL" clipje ?? :?

Want diegene die hij nu heeft is eentje met een slotje... :?
Tartarus
ja die zit eronder onder het lipje
maar normaal kun je het slotje eruit halen en verplaatsen naar de nieuwe tankdop
Bravaabarth
ah ok, want diegene die hij nu heeft die heeft zo geen "pull" lipje...

Ik moet dus een volledige nieuwe dop kopen, dat ronde ding met die schroefjes + het binnenstuk... ok !

Thanks alot for the quick reply !!

Grtz
Tartarus
raar ik heb nog de originele tankdop zitten en daar zit wel zo'n lipje op
mijn motor is van 1999

graag gedaan hoor

je hebt dus wel deze nodig die andere is voor racemotoren

Yamaha alle / all alle / all C003 Benzinedop set / Fuel cap (125 gram) 89.- . RCM
Tartarus
eeeuh sorry maar nu begin ik te twijfelen
kijk eens naar deze foto's
ze verkopen dus die carbon stickers voor alle modellen staat er bij maar als ze een foto tonen van de binnenring is het deze foto

en als ze de buitenring tonen , tonen ze deze foto

bovenste foto heeft de tankdop 7 bouten en bij de onderste foto maar 5 bouten heeft en toch zijn dit twee tankdops van een yamaha
en dan verkopen ze 1 soort tankdop volledig voor alle modellen

heb je al eens bij een lokale dealer geweest om de prijs te vragen van zo'n tankdop
als je deze nu besteld en dan blijkt het de verkeerde te zijn dan ben je uw geld kwijt en sta je daar met een stuk die niet past
bij een lokale dealer kun je het stuk terug binnen dragen indien het niet past
bij mijn R1 is het met 7 bouten misschien is er iemand die dit kan bekijken bij een R6 die heeft misschien maar 5 bouten of misschien is er verschil tussen de R1 van 98/99 en de R1 vanaf 2000
ik zal het nog iets meer uitzoeken
Bravaabarth
ok, bedankt, damm dat van die bouten had ik nog eens niet gezien, ik zal vanavond stiekem foto nemen zodat ik die foto morgen aan de verkoper kan laten zien, zodat er zeker en vast het juiste besteld wordt...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.