Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Versnellingsbak onderdelen ?
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
WORP3
Weet een van jullie waar je aan revisie onderdelen kunt komen voor een versnellingsbak ?
Zit er aan te denken in de nabije toekomst mijn 1.4 12V versnellingsbak te reviseren maar zo ver ik nu kijk zie ik maar weinig leveranciers van pakkingen, syncromes ringen lock ringen, etc,etc,etc, iemand een idee waar je zoiets kan kopen ?

Tjeerd.
DaniR
ALs ik het goed heb doet geuzendam dat soort dingen....
WORP3
QUOTE (DaniR @ Feb 9 2010, 09:21) *
ALs ik het goed heb doet geuzendam dat soort dingen....

Dat zou eens goed kunnen, ik zal ze eens een berichtje sturen !
Mondo
Als je het zelf gaat doen, moet je bij Firma Tuynder kijken. Daar kan je vrijwel alles los krijgen.
WORP3
QUOTE (Mondo @ Feb 10 2010, 17:21) *
Als je het zelf gaat doen, moet je bij Firma Tuynder kijken. Daar kan je vrijwel alles los krijgen.

Kijk daar heb ik iets aan, en dan te bedenken dat ik daar al eerder mijn handgrepen besteld had bonk.gif
Ben van plan een tweedehandse bak op de kop te tikken en deze nu al in de schuur te gaan reviseren.
Deze kan ik dan omwisselen zodra ik de kopeling van mijn auto moet vervangen, dan heb ik tenminste ook weer een goed schakelende bak biggrin.gif

Bedankt,
Tjeerd.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.