Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Automaxx Streetpower 2010
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Meetings
Brooklyn

De seizoensopener is bekend, op 14 Maart 2010 vind op het Circuit Park van Zandvoort wederom Automaxx Streetpower plaats. Deze dag staat in het teken van dikke auto\'s en performance, enkele onderdelen zijn Time Attack, Shoot out (1/4 mijl sprint), Show&Shine, Pitwalk, Gymkhana, Workshops enz.

Ik ben vorig jaar ook geweest en het is echt een gaaf evenement en ga dus dit jaar weer! Een nieuw onderdeel is het Track Attack waarbij je dus zelf de baan op mag met je eigen auto (vrij rijden).

Zijn er meer mensen die mee willen, vul dan het lijstje aan, wees snel want dan kan ik op tijd de kaarten bestellen via de club (korting) en geef ook aan of je meedoet een Track Attack!

- Brooklyn ( Brava, Track Attack)
- KrelisSX (200SX, Track Attack)

Groetjes Rick
Brooklyn
Deelnemerslijst voor de Time Attack is weer bekend, wat een line up!!! Ik en m'n maatje hebben ons ingeschreven voor de Track Attack, hopen dat we door komen kunnen we ff "knallen"...

Groetjes Rick
Brooklyn
Nog twee weekjes mensen, verder niemand interesse om mee te gaan. Dit is echt een meesterlijk evenement!

Groetjes Rick
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.