QUOTE (Pjottum @ Jan 26 2010, 16:41)

Hm, kan TS misschien de bron ook even aangeven?
Ik heb wel eens gepost dat bij mij één of andere draagarm in het vooronder is vervangen, wellicht bedoel je dat?
Met alle respect hoor maar ik weet genoeg van auto's en al helemaal van Bravo's... Kijk even naar mijn aantal posts en aanmeldt periode. Draai al wat langer mee. Niet dat mijn woord heilig is maar ik ben geen onbekende op auto/bravo gebied.
Het stuurhuis is defect, het stuurhuis word bij mij vervangen. Het is besteld door mijn garage en zodra het binnen is word deze geplaatst. Wat voor bronnen heb je nog meer nodig. Gebruik gewoon even Google en zoek wat dingen op.
Het is dus gewoon mijn stuurhuis en lees op het internet meer over dit probleem. Niet iedereen heeft er last van maar wel genoeg mensen.
Ook zijn er meer problemen bekend met het FIAT stuurhuis zoals je kan zien bij de link die ik plaats over Grande Punto's.
QUOTE (Freakies @ Jan 29 2010, 00:25)

Ik heb een email naar Fiat Nederland gestuurd met de vraag of dit "inmiddels" een erkend probleem is.
Ook ben ik benieuwd of dit ook buiten de garantie kosteloos opgelost kan worden.
Mijn Bravo is over 2 maanden alweer 3 jaar oud.
Maar ik ben al redelijk snel nadat ik het probleem kreeg (in het eerste jaar) naar m'n dealer gegaan, maar ze konden toen niks vinden.
Zodra ik iets van Fiat Nederland hoor dan zal ik het laten weten.
Ik ben benieuwd of ze dit inmiddels al erkennen als een bekend probleem! Keep us posted.