Aangezien er inmiddels weer aardig veel veranderd is en ik nu in het Bravo 07- thuis hoor zal ik me met een beetje voorgeschiedenis weer is voorstellen.
Ik ging door het leven als FCS maar binnenkort is dat (als het goed is) Ruudje. De Fiat Cinquecento Sporting tijd ligt alweer even achter me
Ben dus inmiddels 24 jaar oud en werk als systeembeheerder bij de gemeente. Bevalt me prima zeker vanwege de secundaire arbeidsvoorwaarden :rolleyes: maar ook zeker het werk wat ik aan mag pakken.
Ik ben zelf niet meer zo actief in de tuningswereld heb net mijn auto verkocht en rij inmiddels alweer even in Fiat Bravo T-Jet uit 2008. Hieronder een korte samenvatting van de gerede auto's tot nu:
Fiat Cinquecento Sporting 1.1 8v :
- Voorbumper lip
- Abarth sideskirts
- Achterbumper lip
- Novitec Catback systeem
- Leer

Fiat Bravo Trofeo 1.2 16v :
- Alles meegespoten in kleur
- Remus demper
- 16" Dezent F (in de zomer)
- Abarth opzetstukken op de achterbumper

Fiat Bravo HGT 2.0 20v MKII (5cylinder): STANDAARD
- Fiat Marea koplampen met 8000k Pilot Xenon
- Fiat Multipla 17" 7,5 ET31

Fiat Bravo HGT 2.0 20v MKII (5cylinder): RESTYLED
- Lester Abartlook voorbumper
- Fiat Bravo Abarth sideskirts
- RT Design achterbumper
- Fiat Marea koplampen 8000k Xenon
- Mistlampen 8000k Xenon
- Cleaned & Badlook motorkap
- Luchtsleuven motorkap
- Zijkant cleaned inclusief deurgrepen
- Kofferklep cleaned
- Sparco fuelcap
- Antenne gecleaned
- 17 Toora T550
- KW Variant 2
- Trekhaak :eek:
Spiegels waren inmiddels weer wit daar moet ik nog foto's van krijgen van de nieuwe eigenaar die hier overigens ook rond zwerft (zo niet dan zit hij op zee

Tegenwoord kachel ik rond in een nieuwe wagen na het verkoop van mijn projectje. Het sleutelen jeukt wel weer maar waarschijnlijk koop ik gewoon een leuke oldtimer erbij. Deze wagen verlaag ik en doe er een paar leuke 18" velgen onder en dan vind ik het prima.
Mijn nieuwe wagen is voor de 3de keer een Fiat Bravo maar dan eentje uit 2008. Het is een Fiat Bravo T-Jet Sport met 150pk.
- Standaard sport versie
- 16" Dezent F met winterbanden (niet van mijn oude Bravo gewoon puur toeval, koopje he
- Korte antenne

Hier nog eentje met de standaard 17" waarvoor dus 18" voor in de plaats komt (inmiddels verkocht).

Op de planning staat dus nog:
- 18" (ben al naar J&R Ridderkerk geweest)
- KW Schroefset (idem J&R)
In de toekomst:
- Leuke turbo upgrade (plus onderliggende delen) naar de 200PK en 300NM
Nou volgens mij ben ik wel aardig compleet zo! Spreek jullie..