johnroos
Jan 17 2010, 21:38
Ik heb sinds vrijdag een Fiat Bravo T-Jet 1.4 120 Emotion. Ik kan in de gebruiksaanwijzing niet vinden hoe ik de airco kan uitzetten en het normale ventilatiesysteem aan. Het lijkt erop dat als je de airco uitzet er helemaal geen ventilatie en verwarming meer is. In mijn auto is een automatische airco met gescheiden regeling aanwezig. Kan je me helpen?
Gwboes
Jan 17 2010, 23:05
gewoon het knopje met het sneeuwvlokje indrukken, gaat het lampje ernaast uit.
daarna moet je alles zelf instellen want zodra je op auto drukt zet hij hem weer aan.
johnroos
Jan 18 2010, 12:45
QUOTE (Gwboes @ Jan 17 2010, 23:05)

gewoon het knopje met het sneeuwvlokje indrukken, gaat het lampje ernaast uit.
daarna moet je alles zelf instellen want zodra je op auto drukt zet hij hem weer aan.
johnroos
Jan 18 2010, 12:47
Dank je wel, ik ga dat vanavond proberen, ik heb dan toch een aardige rit voor de boeg. Het is een fijne auto, maar op sommige punten wel even wennen.
Brooklyn
Jan 18 2010, 16:00
Heb het topic even naar het goede gedeelte van het forum verplaatst!
Maar zoiets staat niet in de handleiding? Lijkt mij sterk...
Groetjes Rick
johnroos
Jan 18 2010, 17:58
Er staat wel iets geschreven over de airco en hoe je deze uitzet, maar dan lijkt het erop alsof er alleen nog de recirculatiestand overblijft. Nergens staat iets over verwarming en ventilatie zonder de airco. Ik ben sinds kort overgestapt van een Xsara Picasso en moet mijn weg in een Fiat nog een beetje vinden. Met de tip die ik inmiddels heb ontvangen ga ik aan de slag. Ik kom me sowieso niet voorstellen dat er geen ventilatie buiten de airco om mogelijk was, maar ik wist het gewoonweg niet te vinden.
Gocool
Jan 19 2010, 13:19
Onder de 3graden celsius werkt je airco sowieso niet, dus deze winter zit je wel redelijk goed denk ik zo

. De beveiliging schakelt onder de 3 graden de airco standaard uit. Het sneeuwvlokje is inderdaad om de airco aan en uit te zetten. Het On/off knopje is voor de hele ventilatie.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.