Help - Search - Members - Calendar
Full Version: 12 volt aansluiting werkt niet
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo 2007 > Vragen en Problemen
dekooi
Sinds vorige maand werkt m'n 12 volts aansluitingen boven de versnellingspook niet meer. Ik dacht eerst dat de aangesloten lader defect was maar zelfs de sigaretten aansteker werkt niet meer. Ben bang dat ik een bezoekje moet maken aan de dealer, maar misschien heeft iemand anders het ook gehad en is er iets (eenvoudigs) wat ik zelf kan proberen. Weet iemand bijvoorbeeld welke zekering aan deze aansluiting correspondeert?
Mondo
QUOTE (dekooi @ Jan 8 2010, 12:02) *
Sinds vorige maand werkt m'n 12 volts aansluitingen boven de versnellingspook niet meer. Ik dacht eerst dat de aangesloten lader defect was maar zelfs de sigaretten aansteker werkt niet meer. Ben bang dat ik een bezoekje moet maken aan de dealer, maar misschien heeft iemand anders het ook gehad en is er iets (eenvoudigs) wat ik zelf kan proberen. Weet iemand bijvoorbeeld welke zekering aan deze aansluiting correspondeert?

Je hebt toch wel een boekje van de auto? Gebruikshandleiding oid.Daar moet dat instaan als het goed is.
Ruudje
Ik dacht aan een zekering eigenlijk. Al is de stekker achterin de unit ook niet super sterk.
Schroef hem er anders even uit! Is simpel en dan kan je het goed controleren voordat je naar de dealer gaat.
Alex9719
Zekering F44, is 15 ampere.

Met drie schroeven het "opbergvakje" links naast het stuur losmaken en daarachter zitten de zekeringen. Zoals je ervoor zit is het de onderste rij, 2e van links.

Let op dat in het "standaard" meegeleverde reservesetje lampen/zekeringen de verkeerde maat zit (daar sta je dan.... langs de weg...)

Succes!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.