Help - Search - Members - Calendar
Full Version: dump valve voor bravo's
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Algemeen
johnson
als nieuweling wil ikook m'n steentje bijdragen bij deze forums.Vandaar ik deze link eens post. ik denk dat het een dumpvalve effect geeft op uw bravo, voor maar 30€ maar eens kijken op www.makesyouthink.com
greetzzzz
Peer
En voor degene die nog een ander adres wil : Autostyle gids staat ook een dump valve in.
Montage is het enige wat je eventueel kan tegenhouden want ze zijn wel goedkoop.
De dumpvalve gooit de turbodruk leeg als je je gas los laat. Leuk geluidje.
Iemand ooit de film 2f2f gezien ;-)

[edit]
Zit net op die site te lezen en daar heeft ie het over een whistle pipe. Da's dus een fluit in je 'muffler', demper dus. Da's niet bepaald een dumpvalve.
Ik moet eens leren lezen :oops:
kopieren plakken van de site :
[list]Place the aluminum device insert into the stock muffler pipe.
Tighten the bottom bolt onto the muffler pipe.
[list]
The Master
Ja jongens, je kan ook V-tech logo's kopen, die kunnen we ook achterop doen... En ik kan ook wel aan 4WD logo's komen, die plakken we er dan ook fout schuin ernaast. En als we ook nog een stukkie over hebben, plakken we er ook nog VR6 of GTI op...

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Heb je geen turbo, doe ook niet alsof... :?

(zou ook zo lullig zijn he, lekker beetje blazen met de (NEP bov), en vervolgens van een cinq 750cc verliezen lol.gif )
Dutch Dimension
Het ijkt me wel leuk zon nep dump valve.

Ben helemaal verslaafd aan het geluid.

lol.gif
Dutch Dimension
Die dumpvalve waar Johnson het over heeft moet ook in je uitlaat :wink:
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.