Vorige week woensdag was ik gaan winkelen in Maastricht met mijn beste vriendin en omdat ik nog altijd OV heb, had ik besloten met de auto tot aan het station te rijden en dan de trein te pakken. Naderhand kwamen we terug in Echt en wat me opviel was dat de ramen van mijn bravo zowel aan de buitenkant als aan de binnenkant bevroren waren. Dit omdat mijn auto volgens mij toch wel erg vochtig is.
Dus had de buitenkant gekrabt en de binnenkant alleen een beetje gekrabt en natuurlijk de verwarming aan. En ik rij weg om mijn beste vriendin thuis te brengen, zij woont in België, maar niet meer 20km van het station af. Op een fijn stuk 80weg, ware er geen straatlampen of tegenliggers en ik denk 'ik zet mijn groot licht eens op!'
We zijn toen nog tot in België doorgereden totdat er toch wel wat mensen naar ons aan het seinen waren, toen hebben we de auto naast de kant gezet. Mijn beste vriendin belde haar ouders en die waren binnen 5 minuten bij ons. Toen zijn ze voor ons gaan rijden zodat ik de auto kon brengen naar de garage in hun dorp. En toen ik de alarmlichten wou aanzetten, had ik alleen rechts knipperlichten
Donderdag kreeg ik te horen dat er brand was geweest in mijn zekeringkastje en dat hij nu met de kerst niet zo snel aan dat onderdeel kon komen, maar hij dat op maandag of dinsdag wel zou halen. Het zou nieuw zo'n 200euro kosten, maar hij zou proberen te kijken voor een goeie 2e hands. En vandaag kreeg ik dus te horen dat hij het zekeringkastje vervangen had, maar dat het nog niet werkte. Mijn verwarming, ruitewissers en lampen deden het nog niet, dus ze gingen nu met 4 man kijken waaraan het kon liggen.
Ik ben nu bang dat het een lang verhaal wordt met mijn bravo en waarschijnlijk ook redelijk prijzig