Help - Search - Members - Calendar
Full Version: USB en/of harde schijf aansluiten
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo 2007 > Vragen en Problemen
bravo-ed
Hallo,
Is het mogelijk om op de standaard radio zonder mp3 ondersteuning een USB of harde schijf aan te sluiten op de autoradio?
Ik doel dan op de aux functie die ik hiervoor wil gebruiken.
Zo ja kun ja dan op de USB of harde schijf mp3 bestanden afspelen.
Om kort te gaan, mijn radio speelt geen mp3 af en ik wil dit wel.
Nieuwe radio kost 400 euri.
Is er een goekopere oplossing?
Ik heb een Bravo 1.4 T-jet BJ2008.
Edz sport.
Ik heb dus een radio zonder mp3 ondersteuning helaas.
Gr Bravo-ed.
Eddos
Als je aan de aux functie een mp3 speler die je zelf gaat bedienen wel, anders niet.

Zoals jij het schetst (een externe harde schijf) werkt niet.
rocroc12
Ha,

Zelf heb ik de connectNav+ (schermpje met navigatie), omdat het lastig is om je MP3-CD elke keer te moeten wisselen met je Nav-CD, heb ik er een Ipod-aansluiting in laten leggen... Ik heb mijn Ipod (nano) nu tussen de twee voorstoelen liggen en kan ik of via stuur bedienen (voor + achteruit spoelen/ harder + zachter) of als je een ander nummer of afspeellijst wilt, moet je dit op de ipod zelf doen.. is ook geen probleem. (het nummer wat afgespeeld wordt, staat niet op je scherm van de auto)

Verder zijn er al eerder forums/ fora geweest over dergelijke HDD.... volgens mij van Dension oid.... als je even zoekt in de berichten kom je dit vanzelf tegen.

Succes!
Mao
QUOTE (Eddos @ Dec 26 2009, 19:57) *
Als je aan de aux functie een mp3 speler die je zelf gaat bedienen wel, anders niet.

Zoals jij het schetst (een externe harde schijf) werkt niet.

Zoals EDDOS eerder schreef, je zult een nieuw toestel (autoradio of mp3 speler of ipod of mp3 fm transmitter of gps via radio transmitter...) moeten kopen en vandaaruit bedienen.

Wanneer een toestel geen mp3 kan lezen moet je een ander toestel erop aansluiten die het wel kan of heeel veeel electronica manipulaties (alles veranderen aan de autoradio).

Ik zelf heb een andere autoradio in geplaatst.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.