Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Bestuurdersstoel defect!!
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
Bravo driving Rob
Hallo mede Bravo rijders,

Ik heb een probleempje met de hoogteverstelling van de bestuurdersstoel. Hij schiet nl omhoog als je over een verkeersdrempel rijdt. Het mechanisme is dus kapot. Nu heb ik al geprobeerd via de onderdelenlijn om dit mechanisme te kopen maar dan zit je gelijk vast een hele nieuwe stoel. En daar zit ik nu juist niet op te wachten. Het er iemand een oplossing???

Ik hoor het graag!!

Groeten Rob
Triple B
http://www.fiatbravoforum.nl/viewtopic.php?t=1359

deze auto sloop heeft heel veel van fiat

mzzl BRaVo GT
Bis
ik heb precies hetzelfde gehad met mijn 1.216v De dealer heeft toen onder garantie het hefmechanisme vervangen. Misschien kan je met het probleem naar de dealer gaan en daar bestellen wat je nodig hebt en dit zelf inbouwen. Scheelt weer munten.
Bravo driving Rob
QUOTE (Bis)
ik heb precies hetzelfde gehad met mijn 1.216v De dealer heeft toen onder garantie het hefmechanisme vervangen. Misschien kan je met het probleem naar de dealer gaan en daar bestellen wat je nodig hebt en dit zelf inbouwen. Scheelt weer munten.

Bedankt voor de tip, bij de garage heb ik het advies gekregen een heel nieuw mechanisme te kopen en dat zou bijna 70 euro kosten ex B.T.W. en eventuele montage. Vind ik best een hoop geld.
Bravo driving Rob
QUOTE (BRaVo GT)
http://www.fiatbravoforum.nl/viewtopic.php?t=1359

deze auto sloop heeft heel veel van fiat

mzzl BRaVo GT

Kijk dat zijn berichten, ik ga altijd uit van het principe: "Veel voor weinig" maar de meeste slopen verkopen dan alleen de hele stoel. Maar ik ga ze ff bellen. Bedank!!!
Triple B
en konden ze je er aan helpen?
Bravo driving Rob
QUOTE (BRaVo GT)
en konden ze je er aan helpen?

Ik heb ze nog niet kunnen bellen, ga het maandag ff proberen. Maar als ze veel onderdelen hebben ik heb nog wel een aantal dingen nodig dus dat gaat vast goedkomen.

Zulke tips zijn trouwens altijd handig, want echt veel 2e hands kun je niet vinden van Fiat. Op www.schadeautos.nl kun je wel veel onderdelen krijgen maar weinig qua interieur. Misschien nog een tip als je zelf nog eens plaatwerk of andere onderdelen nodig hebt.

Groeten Rob
Triple B
dat is altijd makelijk ja

klopt maar gaf gewoon antwoordt en ik geef geen dubbel antwoord
Slider
QUOTE (BRaVo GT)
dat is altijd makkelijk ja

QUOTE (BRaVo GT)
dus probeer onnodige posts te voorkomen 
thnx 
mzzl BRaVo GT

:roll: :twisted:
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.