Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Kachel/Temp/Ventielatie console eruit bouwen ? (bravo 1.4 12v 96')
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
mOnyeT.
Hallo,

ik moet dus mijn afsteller voor mijn kachel/temperatuur/ventielatie eruit bouwen en een andere in zetten maar hoe krijg ik die eruit ?? moet ik daarvoor hele dashbord uit me auto schroeven of kan dat ook makkelijker. Waarom ik dat doe omdat dat het schuifknopje afgebroken is.. vraag me nie hoe want zo kocht ik hem..

het gaat dus om een bravo 1.4 12v uit 96'

ik hoor et wel..

MVG Wesley
tamael^
QUOTE (mOnyeT. @ Dec 22 2009, 18:51) *
Hallo,

ik moet dus mijn afsteller voor mijn kachel/temperatuur/ventielatie eruit bouwen en een andere in zetten maar hoe krijg ik die eruit ?? moet ik daarvoor hele dashbord uit me auto schroeven of kan dat ook makkelijker. Waarom ik dat doe omdat dat het schuifknopje afgebroken is.. vraag me nie hoe want zo kocht ik hem..

het gaat dus om een bravo 1.4 12v uit 96'

ik hoor et wel..

MVG Wesley

moet je de radio en middendeel van je dash demonteren. die unit wisselen is een gedoe maar uitvoerbaar.

tamael
mOnyeT.
QUOTE (tamael^ @ Dec 22 2009, 22:57) *
moet je de radio en middendeel van je dash demonteren. die unit wisselen is een gedoe maar uitvoerbaar.

tamael

Ja, heb em van de sloop gehaald daar kreeg ik em er ook al nie uit dus heb een deel weg gezaagd zodat ik hem er wel uit kreeg.. maar goed komt nog wel is mij nu wa te koud...

ik laat et wel ff weten of et lukt of nie lukt smile.gif want waarschijnlijk gaat ie in de verkoop en wil ik de hgt versie ervan halen! maar eerst ff distributie doen want me teller staat op 120000km en aangezien ik zelf monteur ben doe ik et zelf!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.