Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Startprobleem na lange rit
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
Puttetjes
Ik heb een marea TD100. Als ik een paar honderd km achter elkaar gereden heb krijg ik mn auto niet meer gestart. alle lampjes gaan gewoon netjes aan en uit, maar als ik mn sluitel verder draai om hem te starten gebeurd er helemaal nix. Ik had dit voor het eerst in Duitsland langs de snelweg. Heb ik de ADAC opgebeld en na een uurtje waren ze er. Probeer de auto nogmaals te starten om het probleem te laten zien. Start hij gewoon. :? Hij vertelde me toen dan dit wel vaker voor kwam en dat het met een relais te maken had wat dan blijft hangen.

Ik heb dit nu elke keer keer wanneer ik lang gereden heb, en na een uurtje wachten strart hij gewoon weer.

Is dit een bekend probleem? En heeft het idd te maken met dat relais?
En zo ja, waar zit deze en is deze makkelijk zelf te vervangen?

Alvast bedankt voor jullie reactie!
Bobi
ik denk eerder dat het je startmotor is, hoe dat verder werkt bij een diesel weet ik niet precies maar ik had het eens met mijn vorige auto op benzine, die deed ook af en toe zomaar opeens niks noppes nada meer, kwestie van een gereviseerde startmotor erin en nooit meer problemen ermee gehad

iig succes ermee
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.