Bravo GT
Dec 19 2009, 12:19
Hey ik vroeg me af of ik gewoon marea koplampen op min bravo kan zetten. Ik dacht dat ik het zag ergens op het forum en het zag er
wel goed uit. Dus mijn vraag: passen ze ook op en bravo?
Rayman19876
Dec 19 2009, 18:13
Het halve forum met een bravo heeft deze er op zitten. Er staat hier nog wel een how-to van op het forum, het stadslicht zit namelijk ergens anders, dus daar moet je een draadje voor omleggen.
MVG Raymond
Psycho
Dec 19 2009, 19:10
en de klinken van een marea achter passen ook op de bravo

dan worden ze ineens slotloos maar zorg dan wel voor een noodvoorziening
universalerwin
Dec 22 2009, 13:10
Maar WAT is nou het grote, verschil - voordeel van die andere lampen???
Brooklyn
Dec 22 2009, 13:45
Het grote verschil is het heldere glas icm de projector bol, waardoor je dus veel betere verlichting/zicht hebt! En een beter aangezicht...
Groetjes Rick
Afgelopen zaterdag bij onze lampenboer tamael geweest voor nieuwe lampen

. En zoals Rick als zei..... je hebt idd veel meer licht, niet na denken gewoon kopen spijt krijg je zeker niet

Daniel
universalerwin
Dec 22 2009, 20:27
nice dan gaat ik morgen maar weer is ff shoppen op den sloop!!!
tamael^
Dec 22 2009, 22:59
QUOTE (universalerwin @ Dec 22 2009, 20:27)

nice dan gaat ik morgen maar weer is ff shoppen op den sloop!!!
2e hands zijn ze zeldzaam. ik verkoop ze nieuw voor 135 euro per set. (zelfde als internet maar kan ook helpen bij inbouw.
tamael
universalerwin
Dec 23 2009, 12:04
mmmmm owkeej maar op sloop waar ik ga staan 5 marea's dus meer als genoeg denk ik
tamael^
Dec 23 2009, 14:08
QUOTE (universalerwin @ Dec 23 2009, 12:04)

mmmmm owkeej maar op sloop waar ik ga staan 5 marea's dus meer als genoeg denk ik
zitten alleen in de hlx en zommige elx modellen.
tamael
mOnyeT.
Jan 16 2010, 17:40
ik heb ze nu ook alleen krijg ze nie helemaal aan de praat maar misschien omdat ik dat ddraadje voor de stads licht nog niet heb omgelegd ? want ik heb xenon in me lampen daar werke ze prima.. nu wil ik ze over zetten op de nieuwe marea lampen.. en dan werken ze niet ? of is er iets met elkaar verbonden in de lampen naar je h1 dimlicht / xenon?
Rayman19876
Jan 16 2010, 18:19
daar zou het inderdaad mee te maken kunnen hebben. Even goed volgens de how-to aansluiten, en het zou dan goed moeten werken.
mOnyeT.
Jan 16 2010, 19:28
QUOTE (Rayman19876 @ Jan 16 2010, 18:19)

daar zou het inderdaad mee te maken kunnen hebben. Even goed volgens de how-to aansluiten, en het zou dan goed moeten werken.
ik heb al wat anders gedaan.. heb gewoon compleet die connector uit me oude lamp en in me marea lamp gezet.. hoef alleen nog de stadslicht draadjes te verlengen en dan hoef je v erder ook niet in je kabel boom te gaan knippen

misschien makkelijk voor in de how too ?
iemand die weet waar je voor de stadslichtjes die houdertjes vandaan kan halen? want kan me stadslichten niet vast zetten in me lamp!
sloop... anders evt Brezan wel... die hebben bijna alles
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.