Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Brandgat
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo 2007 > Vragen en Problemen
sjaak
Jammer, maar ja het is niet anders.

Vanmiddag een sigaret uit mijn handen laten vallen en precies tussen mijn benen op de stoel een brandgaatje gecreeerd.
Iemand nog een fantastisch idee om dit te verdoezelen.
Een stokje stof met een Bravo logootje of zo.

Balen, balen, balen, maar weet iemand nog wat om die stoel nog een beetje mooi te krijgen???
Eddos
Haha, die brandgaten heb ik ook weleens in voertuigen gezien die ik meehad. Snapte al nooit hoe ze dat voor elkaar kregen.
Je zou idd een stukje stof kunnen proberen ofzo.
Brooklyn
Tsja je kan ook wachten mt roken tot je uit de auto bent! Hoe vern**k je een auto...Lease-auto zeker?

Groetjes Rick
sjaak
QUOTE (Brooklyn_Brava @ Dec 17 2009, 17:06) *
Tsja je kan ook wachten mt roken tot je uit de auto bent! Hoe vern**k je een auto...Lease-auto zeker?

Groetjes Rick

Nee het is geen lease auto. En ik zit ook absoluut niet te wachten op commentaar op deze manier.
Oplossingen was het verzoek!
Mondo
Oplossing: Stoelhoezen..... in alle soorten en maten verkrijgbaar idea.gif
Ferde
[quote name='Brooklyn_Brava' date='Dec 17 2009, 17:06' post='186284']
Tsja je kan ook wachten mt roken tot je uit de auto bent! Hoe vern**k je een auto...Lease-auto zeker

yes_new.gif mee eens
Eddos
Het feit of roken in de auto verstandig is laat ik in het midden, ik denk dat iedereen die auto mag rijden zelf prima in staat is om te bepalen wat hij/zij verstandig vind.
En stoelhoezen zijn idd wel de meest voor de hand liggende oplossing, had er zelf nog niet eens aan gedacht.
Snowboardfreak
Heey,

ik weet niet waar ze het doen..
Maar je kunt die gaatjes ook op laten vullen..
Ooit eens op een site tegen gekomen. Kosten waren toen iets van 20 euro per gaatje. Maar dan zie je het niet meer en is de stoel weer als nieuw.

kijk hier maar eens:
linkje

Greats Robert
sjaak
QUOTE (Snowboardfreak @ Dec 18 2009, 09:56) *
Heey,

ik weet niet waar ze het doen..
Maar je kunt die gaatjes ook op laten vullen..
Ooit eens op een site tegen gekomen. Kosten waren toen iets van 20 euro per gaatje. Maar dan zie je het niet meer en is de stoel weer als nieuw.

kijk hier maar eens:
linkje

Greats Robert

Ik denk alleen dat de stof een probleem geeft, want met de sport die ik heb zit er een gaatjespatroon in de stof. Ik ben wel naar zoiets aan het zoeken, anders gaat er een stukje stof overheen.
Misschien kan ik een Bravo logo op stof laten printen??

In ieder geval bedankt voor het meedenken.
Brooklyn
QUOTE (sjaak @ Dec 18 2009, 02:24) *
Oplossingen was het verzoek!

De oplossing is heel simpel: niet roken in een auto en als je niet op commentaar zit te wachten had je dit niet moeten posten en gewoon even moeten googlen!

QUOTE (Eddos @ Dec 18 2009, 08:31) *
Het feit of roken in de auto verstandig is laat ik in het midden, ik denk dat iedereen die auto mag rijden zelf prima in staat is om te bepalen wat hij/zij verstandig vind.

Ik heb ook nooit gezegd of dat het verstandig/onverstandig is en natuurlijk moet iedereen dat zelf weten! Ik zeg alleen het mijne ervan. Je kan ook gewoon even wachten tot je uitgestapt ben...

Ik zou zeggen, rij even naar de dealer, misschien dat ze de stoelhoezen los kunnen leveren.

Groetjes Rick
Mondo
Stoelhoezen kan je echt overal krijgen,

Bijv: Conrad en Autostyle en dergelijke. Eigenlijk vrijwel elke tuning webshop verkoopt ze wel.
reddevil
QUOTE (Mondo @ Dec 19 2009, 12:47) *
Stoelhoezen kan je echt overal krijgen,

Bijv: Conrad en Autostyle en dergelijke. Eigenlijk vrijwel elke tuning webshop verkoopt ze wel.

BB bedoelde waarschijnlijk de originele.
Wel het meest nette, alleen wat duurder!
GeMiNi
dr vinyl.

Even zoeken op google.
Brooklyn
QUOTE (reddevil @ Dec 20 2009, 19:54) *
BB bedoelde waarschijnlijk de originele.
Wel het meest nette, alleen wat duurder!

Jep!

Groetjes Rick
sjaak
QUOTE (GeMiNi @ Dec 20 2009, 23:16) *
dr vinyl.

Even zoeken op google.

Kijk dat ziet er goed uit! Ik ga ze even een fotootje sturen van het gaatje en kijken wat ze er aan kunnen doen.
Bedankt voor de reactie.

Groet,
Sjaak
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.