Help - Search - Members - Calendar
Full Version: [ DVD Scherm in auto ]
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Algemeen
Seaman
Dit is misschien een beetje illegaal maar de volgende vraag komt van een vriend van mij maar misschien dat jullie ons op weg kunnen helpen,

Hij heeft een vrij simpel DVD scherm in de auto geplaatst met beugels in het dashboard, ziet er prima uit en was nog goedkoop ook!
Nadeel is dan natuurlijk dat het geluid uit het scherm komt wat niet bepaald optimaal is tenzij je de motor uit hebt staan.

Is er een foefje voor om het op één of andere manier met behulp van een kabel of iets te linken aan de autospeakers?
Nu is het aangesloten op de sigarettenaansteke.
Seaman
Niemand die hier iets op weet ?
CeeJay
als die dvd speler een koptelefoonaansluiting heeft kan je deze weer aansluiten op versterker.
DaniR
via een auxje moet het wel kunnen
Eddos
Op mijn radio zit gewoon een AUX-ingang (achter- en voorop), die kan ik voor dit soort dingen gebruiken.
Seaman
Ah oke, ik weet niet of hij dat heeft, zal ik even moeten vragen.

Bedankt voor de tips tot dusver! thumbsup.gif
DaniR
QUOTE (Seaman @ Jan 7 2010, 17:15) *
Ah oke, ik weet niet of hij dat heeft, zal ik even moeten vragen.

Bedankt voor de tips tot dusver! thumbsup.gif

Als je een beetje goede radio hebt moet het geen prob zijn... de meeste hebben het wel tegenwoordig
Dutch Dimension
Er zijn eventueel ook van die FM MODULES te koop voor als je geen Aux ingang hebt op je radio.

Bij mn eerste audio setup had ik die er ook tussen zitten om het geluid van de PS2 over de speakers te sturen.

Later bij mn laatste audio setup had ik een Alpine radio ,en die had een audio ingang erop zitten.
Had daar dus toen het geluid van Wii op aangesloten (Radio was namelijk ook al een DVD-radio)

Even wat fotos uit het archief gevist ,aangezien een hoop daarop geilen haha

Eerste setup ,eind 2003 :

Laatse setup ,begin 2008 :

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.