Daantjuhh
May 18 2004, 21:59
kheb ff een vraagje, hoop dat iemand er meer van weet. ik heb vorige week dvd speler in mijn bravo gebouwd

. Mijn radio die ik nu heb (JVC) heeft geen AUX-in aansluiting. Deze heb ik wel nodig om DVD via mijn speakers te laten lopen. Weet iemand toevallig of de originele radio (duurste versie) voor Bravo/Brava/Marea deze AUX-in aansluiting heeft?
ben 99,9 % zeker van niet
maar je kan met je JVC radio een eind rondkomen door een zgn. FM-Module te gebruiken
Daantjuhh
May 18 2004, 22:08
ja ma dat gaat ten koste van de geluidskwaliteit. via aux-in is altijd beter....
tsja.. geluidskwaliteit zal niet zo veel maken, maar de balans tussen links en rechts + achter en voor zal verdwenen zijn
maar als de kwaliteit zo belangrijk is zal je toch een andere radio moeten kopen, tegenwoordig hebben niet alleen de "topmodellen" zo'n aux-ingang
Monstra16v
May 18 2004, 23:23
dvd kan je bij jvc gewoon op je wisselaar ingang zetten tenminste zo is dat bij mij moet alleen een apparaatje tussen dat je daar tulp krijgt
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.