Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Originele radio Bravo, AUX-in??
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
Daantjuhh
kheb ff een vraagje, hoop dat iemand er meer van weet. ik heb vorige week dvd speler in mijn bravo gebouwd biggrin.gif . Mijn radio die ik nu heb (JVC) heeft geen AUX-in aansluiting. Deze heb ik wel nodig om DVD via mijn speakers te laten lopen. Weet iemand toevallig of de originele radio (duurste versie) voor Bravo/Brava/Marea deze AUX-in aansluiting heeft?
Bobi
ben 99,9 % zeker van niet

maar je kan met je JVC radio een eind rondkomen door een zgn. FM-Module te gebruiken
Daantjuhh
ja ma dat gaat ten koste van de geluidskwaliteit. via aux-in is altijd beter....
Bobi
tsja.. geluidskwaliteit zal niet zo veel maken, maar de balans tussen links en rechts + achter en voor zal verdwenen zijn

maar als de kwaliteit zo belangrijk is zal je toch een andere radio moeten kopen, tegenwoordig hebben niet alleen de "topmodellen" zo'n aux-ingang
Monstra16v
dvd kan je bij jvc gewoon op je wisselaar ingang zetten tenminste zo is dat bij mij moet alleen een apparaatje tussen dat je daar tulp krijgt
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.