Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Auto laten herspuiten
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
ganja
Hallo,

Weet er iemand een adresje waar ik tegen een betaalbare prijs mijn auto kan laten herspuiten? Ik zou het willen in de originele kleur.
Wie kan me helpen?
Alvast bedankt!

Greetz,
Ganja
evill bravo
reken maar zo gauw 2500 euro maar lizard en remco en sommige anderen hebben ook al geinformeerd maar hou het denk ik maar rond die prijs voor incl. de deurslijlen binnenin etc
Dutch Dimension
Voor het over spuiten in de originle kleur moet je denken tussen de 1500 en 2500 euro.
Naar gelang je verdere wensen. :wink:

Mij kost het veel minder omdat we het zelf gaan doen.
marcelv8
QUOTE (Remco Mathijssen)
Voor het over spuiten in de originle kleur moet je denken tussen de 100 en 2500 euro.

Dat is wel heel erg grof geschat lol.gif
Tartarus
mijn wagen helemaal herspuiten in zwart met paarse parelmoer en paarse flakes kost me bijna 2.500 euro werk en alles inbegrepen
weet nu niet als de wagen gedaan is of de prijs dezelfde blijft want met de vorige prijzen die ik er gevraagt had en dan achteraf de prijs die ik moest betalen was nooit dezelfde en was altijd duurder :?
maar om een wagen gewoon in z'n origineel kleur te zetten denk ik iets rondt de 1.500 euro met werk en al

vorige mobilhome werdt in het paars gespoten ( zelfde paars als dat mijn interieur gespoten wordt ) met afwrijven en grondlaag + verf speciaal laten maken kwam dit op 2.000 euro
TheLizard
wij zijn in totaal 2400 euro kwijt en dan hebben we redelijk "speciale lak"
maar dat zie je later wel een keer biggrin.gif

behalve het spuiten worden er voor dat geld ook nog een heleboel andere dingen gedaan zoals afvlakken achterklep, monteren sideskirts en achterbump, meespuiten stootlijsten, verwijderen knipperlichten, antenne en truitensproeiers en nog meer
zie ook:http://www.fiatbravoforum.nl/viewtopic.php?t=1356
BRAVO gtje
ik heb niet heel mijn auto over gespoten maar alleen het deak en achter klep niet.ik was 900 euro kwijt! dus ik had een koopje. P.S zehadden het alleen een foutje gemaakt de voor bumper hoefde eigelijk niet maarja dat hadden ze wel gedaan beter.
Green Fantasy
de lizard laat veel meer doen dan alleen spuiten. hij laat het doen bij een maat van me. de hele auto spuite kost bij hem 1500,- ZWART is dit.

groeten youri
Greenmadness
als je auto weinig schade hebt en je de zelfe de kleur houd is het wel te betalen
motorkap,dak ongeveer 250 ex btw per deel
bumpers dueren schermen ongeveer 150 per deel
mischien kunnen sommige delen met uitspuiten gered worden maar dan moet er geen schade aan zitten
wil je het adres weten geef me dan een berichtje
groetjes greenmadness
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.