Kelvin104
May 18 2004, 19:56
Hebben meer mensen last van onderstaand probleem (zwarte bij de spiegel) en hebben jullie tips om dit weer een beetje toonbaar te maken.
Tziet er niet uit natuurlijk
[img]http://www.fiatbravoforum.nl/album_pic.php?pic_id=1411[/img]
The Master
May 18 2004, 20:02
De complete spiegelhouder laten spuiten.... :roll:
Hoe heb je dat zo gekregen eigenlijk..? :oops:
den_coppy
May 18 2004, 20:42
yup herspuiten is het beste.
Kan je gemakkelijk zelf doen.
Best de 2 spiegelhouders dan, dan is er geen kleurverschil.
Hier de uitleg voor uw spiegels er af te krijgen:
Dutch Dimension
May 18 2004, 20:43
Bij mijn oudespiegels begon dit ook al .
en ik heb het al vaker gezien.
Ik denk gewoon steenslag.
Oplossing: spuiten of andere spiegels
evill bravo
May 18 2004, 20:46
had persoonlijk nieuwe buiten spiegels met adapters gekocht en dan over spuiten maar je kunt ook deze helemaal glad schuren met licht schuurpapier met wasbenzine schoon maken primer eronder spuiten en dan in kleur spuiten
Dream Hitchers
May 19 2004, 09:16
gewoon een m3 spiegels bestellen knapt je auto ook weer wat van op ofniet Evill Bravo
bravogirl
May 19 2004, 09:21
Héé Kelvin104, ik heb dit ook!!!! Nog niet zo fel, maar het begint toch al.
Dat zelf spuiten, is dat gewoon met zo'n kleurbusje?
Monstra16v
May 19 2004, 09:56
ok even nog niks gaan doen ik heb dit ook gehad dit is een bekend produktie probleem bij fiat als je naar de dealer gaat krijg je gewoon gratis nieuwe was bij mijn ook zo en bij nog 100 andere bravo drivers.
Monstra16v
May 19 2004, 09:59
dit is zon geval waar je levenslang garantie op heb autoleven dan ey is mijn verteld door de fiat dealer heel veel mensen weten het niet maar het komt door een productie fout. dat er sneller corrosie kan ontstaan ofzo vergeten de voorbewerking zoiets was et suc6 ermee en ga jezelf nieuwe halen..
Kelvin104
May 19 2004, 14:14
goeie tip.
Ben gelijk even bij de Fiat dealer geweest.
Het antwoord was dat de auto dan altijd in onderhoud bij de dealer moet zijn geweest.
Tot de 60.000 is die bij de dealer geweest hierna niet meer (te duur!)
Vorig jaar heb ik nog wel een beste beurt gehad bij de dealer (ik niet mijn auto

) voor lekke gasinjector.
De bedrijfsleider zei dat dit niet voldoende is om aanspraak te maken. Ik kon het nog wel zelf proberen en kreeg tel nr mee van Fiat.
Hoe heb je dit geritseld Monstra16v???
evill bravo
May 19 2004, 16:36
QUOTE (Dream Hitchers)
gewoon een m3 spiegels bestellen knapt je auto ook weer wat van op ofniet Evill Bravo
heb geen m3 maar rs
Dutch Dimension
May 19 2004, 16:38
Ik heb M3.
Maar ik vind die Rs wel iets mooier
QUOTE (Monstra16v)
dit is zon geval waar je levenslang garantie op heb autoleven dan ey is mijn verteld door de fiat dealer heel veel mensen weten het niet maar het komt door een productie fout. dat er sneller corrosie kan ontstaan ofzo vergeten de voorbewerking zoiets was et suc6 ermee en ga jezelf nieuwe halen..
dan moet je volgens mij ook aanspraak kunnen maken op nieuwe deurgrepen want die vergaan bij iedere bravo/brava!
markwilts
May 20 2004, 10:28
nou die handgrepen moest ik toch echt zelf betalen... :?
dan ga ik ook even voor die spiegels heen.
heb wel al m3 spiegels besteld (en die komen er ook wel op) alleen is toch makkelijk dat je er een setje bij hebt... haha
alx355gt
Jun 10 2004, 20:46
Had dit probleem ook bij de linkerspiegel van m'n Bravo!
Heb ik door de garage laten overspuiten! Damn!
De andere kant begint nu ook al!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.