Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Voorscherm versturen TNT ?
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Algemeen
Bravo '99 GT
Ik heb voor mijn bravo een ander voorscherm nodig, nu heb ik er één gevonden alleen moet deze aan de andere kant van het land weg komen. Weet iemand toevallig aangezien ik op de site van TNT niks kan vinden of je deze kunt versturen.
richardz
TNT Zeker pakket

Volgens mij gelden deze afmetingen ook voor het basispakket.. daar staan ze echter niet bij vermeld.

Richard

Edit :
Ik kwam nog een ander pagina tegen bij TNT :

TNT Afmetingen en eigenschappen

Volgens mij moet het te doen zijn zo.. biggrin.gif

En welke kleur en kant heb je trouwens nodig?
Ik heb namelijk een Marea voor onderdelen.. en ik ben er niet met zekerheid achter kunnen komen of ze gelijk zijn of niet.. maar ik woon ook in Leeuwarden.
tamael^
QUOTE (richardz @ Nov 17 2009, 14:17) *
TNT Zeker pakket

Volgens mij gelden deze afmetingen ook voor het basispakket.. daar staan ze echter niet bij vermeld.

Richard

Edit :
Ik kwam nog een ander pagina tegen bij TNT :

TNT Afmetingen en eigenschappen

Volgens mij moet het te doen zijn zo.. biggrin.gif

En welke kleur en kant heb je trouwens nodig?
Ik heb namelijk een Marea voor onderdelen.. en ik ben er niet met zekerheid achter kunnen komen of ze gelijk zijn of niet.. maar ik woon ook in Leeuwarden.

als zijn bravo geen hgt is gaat het niet passen. marea is breder.

tamael
richardz
QUOTE (tamael^ @ Nov 17 2009, 14:51) *
als zijn bravo geen hgt is gaat het niet passen. marea is breder.

tamael

Ok, interessant.
Zo leer ik ook weer bij biggrin.gif clown.gif
Bravo '99 GT
Hey bedankt voor je reactie

Nee heb helaas geen HGT heb een 1.9 JTD.
Maar die info van TNT had ik niet gevonden Bedankt daarvoor. thumbsup.gif

M.v.g
Johan
Danny
Kijk wel dat hij goed verpakt wordt want een scherm is heel delicaat, vooral de punt.
richardz
Ik moet ook zeggen dat ik de site van de TNT niet erg duidelijk vindt, Ik heb een aantal weken geleden me helemaal suf gezocht bij welke postkantoren je een kenteken kunt overschrijven.
Nergens te vinden..
Behalve dan dat het de "grotere postkantoren" zou betreffen. Uiteindelijk maar gewoon naar een postkantoor gereden waar ik verwezen werd naar een veel kleiner kantoortje. clown.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.