Ik heb geen idee of het te veranderen is. Wat ik je wel kan vertellen is de hoogstwaarschijnlijke oorzaak :
Voor een computer (zoals in je audio systeem) bestaat "at random" niet.
Het willekeurige effect wordt bepaald middels een algoritme, dit kan op verschillende manieren worden berekend. Welk van de vele mogelijkheden hierin is gekozen is afhankelijk geweest van de programmeur, zijn handigheid, ervaring en de hoeveelheid tijd die deze persoon had.
In de simpelste variant wordt er vaak gekozen voor bijvoorbeeld de laatste + 10% (of iets dergelijks)
Als de software dan bij het bereiken van het einde van de lijst opnieuw begint heb je een probleem.
Mocht de software zo geschreven zijn dat deze doorgaat bij het begin van de lijst, dan zou het kunnen zijn dat het wijzigen van het aantal nummers op je stick kan helpen in je afspeel lijst.
Desalniettemin vrees ik dat het dat het lastig wordt dit probleem op eenvoudige wijze op te lossen.
Je weet nu in ieder geval wat de oorzaak is.
Even terzijde :
Ik weet niet of het nu nog zo is, maar de eerdere versies van Windows Media Player werkten middels hetzelfde principe.
Ik heb me hier toen ook verbaasd over de kundigheid van de programmeurs bij Microsoft. Ik had toen ongeveer 20000+ nummers in mijn playlist.. en het programma kreeg het voor elkaar om mij de hele dag dezelfde 12 nummers in dezelfde volgorde te laten horen.
Richard
Edit :
Wat je nog zou kunnen proberen is een B&M software update.
http://www.fiat.com/cgi-bin/pbrand.dll/FIA...tOID=1074625958Ik vermoed dat dit de juiste is .. maar ik heb me niet echt verdiept in B&M en ik heb ook geen change log kunnen vinden van de verschillende versies en misschien heb je de nieuwste ook wel reeds.
Wat je ook zou kunnen doen is even langsrijden bij je dealer.