Het is inmiddels al weer ff geleden maarr...
Destijds zijn Brooklyn Brava, Dutch Dimension & Psycho aan gehouden voor de zogenaamde uitlaat dB(A) meting...
Brooklyn werd eigenlijk bij de eerste zitting al gelijk vrij gesproken en ik mocht nog een keer komen...
Dat was vandaag en ik ben dan dus ook gewoon vrij gesproken. Uiteraard ben ik ervan overtuigd dat mijn uitlaat absoluut niet te veel lawaai maakte.
Ik heb tijdens de zittingen diverse dingen aangekaart en na gebrek aan bewijs werd het geschorst de eerste keer...
Nu vandaag de 2e keer en ben vrij gesproken wegens;
- Het niet hanteren van de reglementen volgens Europeese richtlijn gestelde eissen,
- Mijn bravo is import en hiervan is totaal niets bekend bij de RDW. Hierop aandringende kan er dus best wel is een andere motor inliggen. Waardoor dus de gebruikte gegevens totaal niet kloppen
Kortom mijn dag kan niet stuk en ik ga zo eerst is lekker de stad in om te shoppen... Want die 270 euro houd ik mooi in me zak...
Hoe het met de zaak van Dutch Dimension staat zou ik niet weten...
Mochten jullie als mede forum leden nou nog graag wat meer willen weten mocht je hiervoor aan gehouden zijn/worden.
Ik ben van plan een sticky uitlaat topic te gaan openen maar dit zal niet met een paar uur gebeurt zijn...
Grtz psycho...