Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Geen instrumenten meer :s
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
den_coppy
Ik was zonet mijn interieur lampen aan het veranderen, en nadat ze geplaatst waren, had ik geen licht meer :?

Waarschijnlijk ergens een kortsluitingske gemaakt.
Dat zou nu moeten verholpen zijn, maar er is dus waarschijnlijk een zekering kapot denk ik.

Ik heb voor de moment geen interieur-verlichting meer, alsook geen snelheidsaanduiding, geen toerenteller, geen aanduiding van temperatuur en benzine-stand, ook mijn digitale kilometeraanduiding doet het niet.

Weet iemand welke zekering dat juist is??
Dat zou mij veel werk besparen, anders moet ik ze allemaal uitproberen.
pieter
Als je voor je stuur zit zie je links vanonder een klein bakje om iets in te leggen. Er zitten twee grote schroeven in die je kan loshalen. Daarachter zitten de zekeringen. In je fiat instructieboek zie je welke het is die je moet hebben. Is normaal ook goed te zien met een zaklamp zonder dat je ze moet lospeuteren...
den_coppy
QUOTE (pieter)
Als je voor je stuur zit zie je links vanonder een klein bakje om iets in te leggen. Er zitten twee grote schroeven in die je kan loshalen. Daarachter zitten de zekeringen. In je fiat instructieboek zie je welke het is die je moet hebben. Is normaal ook goed te zien met een zaklamp zonder dat je ze moet lospeuteren...

Yup, ik weet waar mijn zekeringen zitten, da kastje sta al open.
Ma het probleem is dat ik zo geen boekje heb.

Kan iemand in zijn boekje eens kijken voor mij?
Bravo/brava/marea zouden met dezelfde zekeringskast moeten zitten, dus het moet geen boekje van brava zijn.
marcelv8
Uit het boekje:

zervizi services: 15A A
deze is voor achteruitrijlichten, remlichten, impulsgevers voor de electr snelheidsmeter, voeding van het instrumenten paneel etc.

Servizi services: 10A
Voeding radio, interieur verlichting, leeslampje, bagage ruimte verlichting, voeding ab centrale vergrendeling, voeding diefstal alarm.

<oo> (lampje teken) 10A
instrumentenpaneel etc.
den_coppy
QUOTE (marcv8)
Uit het boekje:

15A A
deze is voor achteruitrijlichten, remlichten, impulsgevers voor de electr snelheidsmeter, voeding van het instrumenten paneel etc.

10A
Voeding radio, interieur verlichting, leeslampje, bagage ruimte verlichting, voeding ab centrale vergrendeling, voeding diefstal alarm.

Yup, k heb et ondertussen zelf al gevonden ook.
K heb alle zekeringen gecontroleerd.

T is ééntje van 10A

Ge hebt bakske met 15 zekeringen daar is het: het 2de (van links te beginnen) op de onderste rij.

greets & thx
Slider
Weer een probleempje opgelost. biggrin.gif
Slotje
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.