Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Onbekend knopje
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
Bravo 1.2sx
Hallo,

Sinds maandag ben ik in het trotse bezit van een bravo 1.2sx uit 99 met 113000 km.
In mijn Bravo met automatische airco zit er naast de achteruitverwarming een knopje met een thermometer symbool en de letter C.
Weet iemand waar dit knopje voor dient???
Daarnaast heeft iemand tips om erachter te komen wanneer de distributieriem vervangen is.

Bvd
Niels
Frontysco
QUOTE (Bravo 1.2sx @ Oct 21 2009, 11:26) *
Hallo,

Sinds maandag ben ik in het trotse bezit van een bravo 1.2sx uit 99 met 113000 km.
In mijn Bravo met automatische airco zit er naast de achteruitverwarming een knopje met een thermometer symbool en de letter C.
Weet iemand waar dit knopje voor dient???
Daarnaast heeft iemand tips om erachter te komen wanneer de distributieriem vervangen is.

Bvd
Niels

Ik ben zelf ook in het bezit geweest van deze auto. Dat knopje is voor de temp meter voor de buiten temp.
De temp word weergeven (als je er op drukt) in je digi display waar je km stand in staat smile.gif

Voor de dist. riem. Dit staat meestal met een stick aangegeven onder je motorkap of evt in onderhouds boekjes. Atthans, als het door een garage/dealer gebeurt is smile.gif
richardz
Ik zag hem ook inderdaad bij mijn nieuw aangekochte Marea SX.

Ik drukte, wachtte af wat er gebeurde..... en lachte me suf toen ik erachter kwam dat er zo'n heel knopje gereserveerd was voor die functie :-)

Prachtig..
Rayman19876
Hadden ze er ook nog 1 mogen maken met de tijd, voor het geval je de fabrieksradio er uit sloopt. hypocrite.gif idea.gif .

Vind het nog wel mooi opgelost trouwens.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.