yestems
May 16 2004, 15:37
Hallo allen, Help me aub . Heb net de wagen gekocht en na 40 KM rond rijden branden mijn injectie licht , ik heb me aan de kant gezet en naar de verkoper gebeld om dit te melden , maar ik kon volgens hem gewoon verder rijden en bij het volgende start zal dat licht je niet meer branden . Ok zo gedaan en juist brande niet meer :? . eens thuis in een ondergronds garage en net weekend krijg ik die niet meer gestart! Ik met Jerry-Can 5L bijgevult ( ik dacht naft meter stuk ) maar nee deze geeft nog steeds 1/2 bak vol. Onsteking getest en die is er ( vonken op moterblok ) Maar geen naft geur ( dus moet daar ergens aan liggen . wie weet raad :?: ?
Heeft iemand een foto vanwaar die Brandstof filter staat aub?

het is bravo 1.4 12V van 08/1996 met 147.000 KM
TheLizard
May 16 2004, 17:54
ik zou niet weten waar het aan kan liggen maar ik zou gewoon het bedrijf bellen waar je hem gekocht hebt.
Het lijkt me dat zij er dan voor moeten zorgen dan de boel weer in orde komt.
Triple B
May 16 2004, 18:36
http://www.fiatbravoforum.nl/viewtopic.php?t=1426
kijk hier eens mijn bravo deed het toen ook niet meer
bij mij was het een knop van de pompdruk regelaar
kijk maar even in dit topic
miss heb je er iets aan
mzzl BRaVo GT
BELLEZZA ITALIANA
May 16 2004, 20:49
denk haast wel dat het die knop is
schijnt wel vaker te gebeuren dat deze beveiliging eruit schiet
yestems
May 16 2004, 21:09
De eigenaar is een particulier en zijn neus bloed hé ( hij weet er niks van )
De knop onder de stoel :
Mocht het maar dat zijn, dien knop heb ik als eerste getest , ik had immers gelezen dat Sneepy dit als een advies gaf op deze forum.
nog suggesties? weet iemand hoe wat waar met dien brandstof filter?
Alvast bedankt !
Tartarus
May 16 2004, 21:17
als je uw contact aan legt hoor je dan een zoemend geluid en na 2 a 3 seconden stopt het
als je dit niet hoort dan werkt uw benzinepomp niet
yestems
May 16 2004, 22:58
Ik hoor niets . Mijn batterij , olie, injectie en code lichtjes branden gewoon en gaat zaols gewoonlijk terug uit . Dan probeer ik te starten . maar nikske- nada -rien. ( snik)
Ik ga morgen om een filter, ik breng u van het result graag op de hoogte.
Maar ik kan hem niet starten en hij zit in een ondergronds garage met beperkte ruimte.
Als die filter het niet is zit ik werkelijk in de shit
Hartelijk dank voor je talrijke antwoorden.
Mvg
Raf
En pech-vogel -))
Triple B
May 16 2004, 23:05
links aan de bestuurders kant heb je een kunst stof lijst zitten die langs je hel portier loopt
haal die los
dan vind je links onder je dash waar die lijst stopt een stekker
die kan ook los zitten
en dan doet je auto het ook niet meer
Slider
May 16 2004, 23:07
Misschien niet wat je wilt horen, maar....
Neem (Sleep) hem naar een Fiat garage en laat er daar naar kijken. Zelf lopen kutten heeft toch geen zin, tenminste als het niet iets kleins is. En dit geval lijkt mij niet iets kleins......
Padlarf
May 16 2004, 23:10
Klinkt mss wat lullig, maar als je van een particulier koopt weet je dit risico loopt...
Weet niet of je dat ding door de ANWB hebt laten keuren?
Denk idd dat je brandstof injectie naar ze mallemoer is... Als je niets hoort enzo bij het starten
yestems
May 16 2004, 23:23
Ik hoor wel een kleine zoem heel even dan en dan 2 kleine tikjes.
Bwa ik hoor het morgen wel . het zal iets voor de fiat garage zijn vrees ik.
Ik neem eerst wel een poging met de filter te vervangen , op hoop van zegen hé.
Nogmaals bedankt allemaal ik breng u er zekers van op de hoogte
Tartarus
May 16 2004, 23:27
jammer dat je eerste kilometers met deze wagen zo lopen
maar veel succes morgen en je zult zeker nog vele kilometers plezier hebben met uw wagen
yestems
May 17 2004, 08:03
Den Depanneur komt en gaat me voor de middag naar LCS Hoboken Fiat garage vervoeren.
yestems
May 18 2004, 22:48
De depanneur is gisteren ochtend mijn bravo komen slepen , een waren klus was het, daar hij niet vanzelf de auto boven kreeg, dat heb je nu met ondergronds garage's hé. De kostprijs hiervoor 75€, het werd vervoerd van Aartselaar naar Hoboken. De garage heeft een een volledige test uitgevoerd maar tot mijn spijt nog niets gevonden , alhoewel ik een bevestiging kreeg dat het niets te maken heeft met de injectie maar eender zoals ik hem eerder vertelde " de brandstof filter " of pomp.
Hij heeft eigenlijk niet veel tijd en als troost heeft hij me gratis een vervang wagen bezorgt. NE "Fiesta van 85" maar het rijd hé.
Hij zou trachten het probleem op te lossen morgen maar ik vrees dat ik door het verlengde feestdag hem maar eerst ergens volgende week zal krijgen . een ware marteling is het :cry:
yestems
May 19 2004, 17:51
Yes! Hij is hersteld !!! Het was de brandstofpomp. Kostprijs 320€ excl.
Binnenkort wanneer mijn digitale camera hersteld is ( die is ook binnen voor herstelling Minolta Z1 ) Zal ik eens foto's posten .
Allemaal ne dikke Mercie voor jullie reacties en tips !!
Hier maag een slotje op !
Dutch Dimension
May 19 2004, 17:56
Moet je het zelf betalen??
Of valt het onder de garantie??
Tartarus
May 19 2004, 18:05
en nu genieten van uw wagen
evill bravo
May 19 2004, 20:35
sucses er mee!!
greetz evill bravo
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.