Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Getaway Marea :D
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Algemeen
Brava GT
Save target as

lol.gif

Ps. Maybe someone who speaks the language might tell what's going on
Padlarf
Briljant! lol.gif lol.gif lol.gif lol.gif

My interpertation:

This guy has a mission, to save people from a ticket by insulting the policemen who are giving the tickets...

And from the looks of it: He succeeded :twisted: :twisted: :twisted:

For total transaltion things went a bit too fast biggrin.gif
Tartarus
SHOW TIME
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
The Master
Ja, maar wat een mongool zeg lol.gif

Al je nummer worden eraf, en een gigantisch blok erin, en DAN die jute zoek rijden.... Da's nog veel kicker coool.gif
Bis
rare jongens die fransen :mrgreen:
Dutch Dimension
Ik snap er helemaal niks van.

Ik zie alleen wat links onder elkaar staan :cry:
MR. HGT
Filmpje van Michael Youn. :wink:
Dutch Dimension
hahahahaha bedankt MR HGT

Ik heb hem gezien.

Das echt kicken lol.gif lol.gif lol.gif lol.gif
Pestventje
Nou, keb 'm samen met m'n moeder bekeken die toch aardig wat frans kan (ze is in Frankrijk geboren), maar ook zij snapt niet wat het nut ervan is :?
Tis in ieder geval wel een vreemde vogel puh2.gif
BELLEZZA ITALIANA
wat een dwaas zeg lol.gif lol.gif lol.gif

by the way hebben jullie dat filmpie van 499hp gezien

das pas een dwaas :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
marcelv8
QUOTE (BRAVAR1)

das pas een dwaas :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:

wat een idioot :roll:
echt een gevaar op 2 wielen... lol.gif lol.gif lol.gif
jwlos
hij is fijn lol.gif
Slider
QUOTE (BRAVAR1)
wat een dwaas zeg lol.gif  lol.gif  lol.gif

das pas een dwaas :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:
Waar :?: :!: Zien :!: :twisted:

@Movie:
Lol, if you watch closely you'll see that one of the motorcops crashes in the u turn.... smile.gif
jwlos
moet je goed kijken want ik zag het niet maar wat een dwazen joh.

vind jij dit nou ook nog leuk bpm??
greets jwlos
Tartarus
QUOTE (jwlos)
moet je goed kijken want ik zag het niet maar wat een dwazen joh.

vind jij dit nou ook nog leuk bpm??
greets jwlos

jazeker de cops hebben een hekel aan mij maar ik heb een GIGANTISCH HEKEL aan de flieken
als ik met m'n wagen buitenkom en kom in stad hier en ze zien me dan doen ze me zowiezo stoppen rij ik nu 50 of 70 stoppen moet ik doen en ze vinden altijd wel iets om me te pesten en me boetes te kunnen geven
heb ze ook 1 keer kunnen zoek rijden maar drie dagen erna stond mijn wagen buiten op straat en toen kwamen die klootzakken wel langs gereden zeker en kreeg ik toen toch nog een boete
maar heeft niet mijn tijd van lachen komt ZEKER nog ( binnenkort :twisted: )
SCHOW TIME
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

kicke filmpje biggrin.gif
The Master
QUOTE (Slider)
Waar :?:  :!:  Zien :!:  :twisted: 

http://membres.lycos.fr/damienem/

Ja, ff met 300km/h een wheelie maken.... Netjes hoor :roll: :? biggrin.gif
Dutch Dimension
Dat filmpje heeft BPM al een keer gepost bij Chit Chat :wink:
jwlos
maar doe jij zulke gekken dingen met die auto dan dat ze je aan willen houden en beboeten.

ze meoten naar mijn idee altijd meteen een goede reden kunnen zeggen om je aan te houden???
kan het mis hebben hoor.
Tartarus
tjah in belgie is een getunde wagen ALTIJD niet in orde volgens de wetgeving
- mag niet verlaagdt worden
- velgen nooit groter dan de opgegeven maten volgens het boekje
- koplampmaskers mag niet
- uitlaat mag niet te luid zijn dus een remus met volledige groep N uitlaat is te luid
- geblindeerde ruiten mag niet ( vroeger toch )
- zonneband mag maximum even ver komen als dat uw zonneklep tegen uw venster gedrukt zit ( dus 4 cm :roll: )
- andere bumpers mogen ook niet

als de kl°°tz@kk€n u niet kunnen verdragen dan vinden ze altijd wel iets om u te pesten

ps : ik reed vroeger met al m'n ruiten in blauw spiegelglas dus dit mocht niet nu nog niet maar ga het toch terug doen
reed ook met een muziek installatie van 6.000 watt deed wel altijd m'n vensters dicht maar vindt het gewoon kicke als je het gedreun in uw zetels voelt uw ogen niet scherp meer kunnen blijven kijken en m'n wangen mee trillen met de bass biggrin.gif
reed vroeger ook zonder nummerplaat van voor mag ook niet
zit met spoorverbreders rondom dus m'n velgen komen iets uit m'n wagen mag ook niet
zo kunnen ze altijd maar blijven klagen maar als ik alles veranderdt had deedt ik het terug opnieuw enb dat weten ze ook goed genoeg maar ik geef niet op lol.gif
maar ik ben toch geen grote misdadiger ik steek gewoon alles in m'n wagen en wil deze ook speciaal maken is toch een hobby als een ander
er zijn mensen die gaan boogschieten is dit dan niet gevaarlijker dan iemand die z'n wagen uitbouwt die niet anders kan dan traag rijden of het kost weer heeeel veeeel euros
er komen hier regelmatig straaljagers overgevlogen die een veel irritanter geluid maakt dan een diepe bass
velgen die 2 cm breder staan dan orrigineel is dit dan levensbedreigend ???
zonneband van 35 cm is te veel ???? aja dan zie ik die F 16 niet afkomen :roll: :roll:
jaja logica :roll:
The Master
hahahahahhahah lol.gif lol.gif Belgische logica denk k :wink: lol.gif lol.gif

En waarom zou je geen grotere en bredere velgen mogen? Groter oppervlak, meer grip, dus betere wegligging, dus veiliger.... :roll:

Tis toch ook zo dat je een extreem veilige brembo-kit niet onder je auto mag doen omdat de schijven daarvan niet goed zijn (geperforeerd) (maar wel zeer veilig)?
Tartarus
nope schijnt levensgevaarlijk te zijn lol.gif
zo is het echt in belgie
er zijn zelfs al testen geweest ( van pirelli dacht ik ) die aantoonde dat met bredere band de remafstand korter wordt ( wat ook logisch is want meer raakvlak met de grondt )
dan een test met verlaging heeft de wagen extra stevighied dus betere wegligging
er gebeuren veel ongevallen die te wijten zijn aan de laag staande zon dus waarom geen brede zonneband ?
de remmen van brembo hoeven geen uitleg denk ik deze zijn zowiezo veel beter dan de originele maar voor de keuring NOPE

idd belgische logica :roll: of zullen we het bij de politiek houden van belgie want er zijn slimme belgen genoeg
v.b. : ik natuurlijk :wink: lol.gif maar dan al zeker Sneeky de klusjesman
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.