tjah in belgie is een getunde wagen ALTIJD niet in orde volgens de wetgeving
- mag niet verlaagdt worden
- velgen nooit groter dan de opgegeven maten volgens het boekje
- koplampmaskers mag niet
- uitlaat mag niet te luid zijn dus een remus met volledige groep N uitlaat is te luid
- geblindeerde ruiten mag niet ( vroeger toch )
- zonneband mag maximum even ver komen als dat uw zonneklep tegen uw venster gedrukt zit ( dus 4 cm :roll: )
- andere bumpers mogen ook niet
als de kl°°tz@kk€n u niet kunnen verdragen dan vinden ze altijd wel iets om u te pesten
ps : ik reed vroeger met al m'n ruiten in blauw spiegelglas dus dit mocht niet nu nog niet maar ga het toch terug doen
reed ook met een muziek installatie van 6.000 watt deed wel altijd m'n vensters dicht maar vindt het gewoon kicke als je het gedreun in uw zetels voelt uw ogen niet scherp meer kunnen blijven kijken en m'n wangen mee trillen met de bass
reed vroeger ook zonder nummerplaat van voor mag ook niet
zit met spoorverbreders rondom dus m'n velgen komen iets uit m'n wagen mag ook niet
zo kunnen ze altijd maar blijven klagen maar als ik alles veranderdt had deedt ik het terug opnieuw enb dat weten ze ook goed genoeg maar ik geef niet op
maar ik ben toch geen grote misdadiger ik steek gewoon alles in m'n wagen en wil deze ook speciaal maken is toch een hobby als een ander
er zijn mensen die gaan boogschieten is dit dan niet gevaarlijker dan iemand die z'n wagen uitbouwt die niet anders kan dan traag rijden of het kost weer heeeel veeeel euros
er komen hier regelmatig straaljagers overgevlogen die een veel irritanter geluid maakt dan een diepe bass
velgen die 2 cm breder staan dan orrigineel is dit dan levensbedreigend ???
zonneband van 35 cm is te veel ???? aja dan zie ik die F 16 niet afkomen :roll: :roll:
jaja logica :roll: