Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Betonnen bandjes...
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Schade
Pumz
Niet echt een topic waardig, maar toch emo.gif

Ik rijd vandaag doodleuk weg bij mijn werk, maar mijn geweldige oriëntatievermogen liet mij dit keer in de steek loser.gif Ofwel, ik geef gas, ik hoor een krakend geluid en voor ik 2 meter verder weer tot stilstand kom, hoor ik ook nog eens een sissend geluid! Wat is er gebeurd; bij het wegrijden heb ik niet beseft hoe dicht ik op de betonnen bandjes stond (je weet wel, die half ronde betonenn klote dingen!) en heb zo'n betonnen bandje 2 meter van zijn plek verschoven en er mijn band op lekgereden.

Gelukkig geen schade aan mn sideskirts, wel een lekke band dus. Na mijn kofferbak leeg gegraven te hebben (al mijn visspullen, en dat is nog al wat, lagen er in), het thuisbrengertje gevonden (en wat een geweldige uitvinding is dat toch emo.gif ). Met het thuisbrengertje met supercooole blingbling velg naar Profile Tirecentre gereden en voilá, een paar Euro'tjes armer cry.gif en ik kan weer rijden cheerlie-ud.gif

Ik schrok me wel de .......! cry.gif bloos.gif cry.gif
mr-brava
maar je auto heeft het overleefd!
thumbsup.gif thumbsup.gif
1.9JTD
idea.gif Heb je ook foto's van de wegwerkzaamheden?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.