Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Roberto gaat jullie verlaten
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Algemeen
Roberto
Hey mensen,

Heb een tijdje niets van me laten horen wegens priveproblemen.

Er is een hoop gebeurd in de tussentijd. Mijn Bravo leeft onder andere helaas niet meer. Ik reed weg bij het verkeerslicht en er kwam een auto door rood rijden. De bestuurster van de auto ramde mijn neus links om vervolgens de hele neus mee te pakken.

Mijn arme bravo was niet meer te redden. Terwijl ze net zo mooi laag was op concorso italiano:(

Heb op dit moment een Nissan Primera. Dit omdat ik toch wat meer ruimte wilde. Niet zo mooi als de Bravo maar wel practischer en sterker, aangezien ik vaak aanhangers trek.

De Nissan is op dit moment al weer flink opgebouwd. Onder andere verlaagd, audio ingebouwd en al lekker opgefokt door middel van een spaghetti spruitstuk.

Een groot voordeel van deze auto is dat er meer voor te krijgen is op dit gebied en het hele blok is ook veel sterker. Zit hetzelfde blok in als een Nissan S14a driftauto. Alleen ligt dit blok in de lengte.

Heb een onwijs leuke tijd met jullie gehad en zou best nog is een tourrit willen meerijden als dat mag:)

Zal vanavond nog een topic openen met dingen die ik nog te koop heb.

grtz en misschien tot snel

Robert
Rayman19876
Dat is naar om te horen. Je had nog wel zo mooi de motorkap onder gekrijt met concorso italia.
Wel nog veel plezier met de nissan, toch niet zo laag als de bravo of wel yummie.gif . Weer heel wat anders.

MVG Raymond
Roberto
QUOTE (Rayman19876 @ Oct 4 2009, 21:39) *
Dat is naar om te horen. Je had nog wel zo mooi de motorkap onder gekrijt met concorso italia.
Wel nog veel plezier met de nissan, toch niet zo laag als de bravo of wel yummie.gif . Weer heel wat anders.

MVG Raymond

Haha idd dat was een mooi kappie:D

De nissan is al lager dan de bravo. Is echt een gaaf gezicht zo'n lange 5deurs op de vloer gooien:)

Wordt een gaaf project. Zit binnenkort al op zo'n 170pk! Nu op 150 en 200Nm koppel!

hoe is het met jouw auto dan? doet ie het alweer?

grtz
Robert
Rayman19876
Helaas nog niet, beetje problemen gehad met revisie bedrijf maar wordt nu aan gewerkt. Bak is overigens wel klaar.
Dan nog er in en weer rustig in rijden. Kan niet meer wachten. Duurt inmiddels al meer als 4 maanden. En het deltatje waar ik nu in rijd begin ik ook wel een beetje zat te worden, al rijd het beestje prima. Ik kan hem iedereen aanraden, als je niet gaat voor het uiterlijk.

Kijk, dat zijn al leuke cijfers. Ik hoop ook bij 170pk in de buurt te komen na de revisie. Er worden gelijk wat dingen aangepast.
In de toekomst nog een andere chip er in voor wat meer koppel, al is de 184 nm nu ook wel lekker natuurlijk.

Zal er wel leuk uit zien zo'n sedan, zo laag tegen de grond.
Roberto
QUOTE (Rayman19876 @ Oct 4 2009, 22:15) *
Helaas nog niet, beetje problemen gehad met revisie bedrijf maar wordt nu aan gewerkt. Bak is overigens wel klaar.
Dan nog er in en weer rustig in rijden. Kan niet meer wachten. Duurt inmiddels al meer als 4 maanden. En het deltatje waar ik nu in rijd begin ik ook wel een beetje zat te worden, al rijd het beestje prima. Ik kan hem iedereen aanraden, als je niet gaat voor het uiterlijk.

Kijk, dat zijn al leuke cijfers. Ik hoop ook bij 170pk in de buurt te komen na de revisie. Er worden gelijk wat dingen aangepast.
In de toekomst nog een andere chip er in voor wat meer koppel, al is de 184 nm nu ook wel lekker natuurlijk.

Zal er wel leuk uit zien zo'n sedan, zo laag tegen de grond.

Hmm das minder idd, het duurt nu al best een tijdje...hoop dat het zeker goedkomt, je hebt de hulp van Tamael natuurlijk;)

Zal hier binnenkort foto's gaan posten van de Nissan. Lijkt me leuk om toch een beetje bij deze club te blijven. Gewoon omdat het zo gezellig is;)

grtz
Robert
Rayman19876
Anders vervang je dat nissan logo toch gewoon voor het nieuwe fiat logo hypocrite.gif .
Er reed geloof ik toen ook nog een bmw mee met de tourrit, dus waarom geen nissan.

Maar eigenlijk klopt je tekst van het topic dan niet helemaal, want dan verlaat jij niet de club, maar alleen je bravo. (wel noodgedwongen maarja)
Roberto
QUOTE (Rayman19876 @ Oct 4 2009, 23:50) *
Anders vervang je dat nissan logo toch gewoon voor het nieuwe fiat logo hypocrite.gif .
Er reed geloof ik toen ook nog een bmw mee met de tourrit, dus waarom geen nissan.

Maar eigenlijk klopt je tekst van het topic dan niet helemaal, want dan verlaat jij niet de club, maar alleen je bravo. (wel noodgedwongen maarja)

Haha zat ik ook aan te denken maar das een belediging voor de fiat:P Ik wil er altijd bij zijn als er een tourrit is:D
En inderdaad verlaat alleen de Bravo de club en ik niet.

grtz
Robert
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.