QUOTE (Bordewolf @ Oct 2 2009, 17:51)

Bij de ING versie is dit standaard (kennelijk een leaseversie). Je kunt ook dit systeem als optie krijgen, alleen kost die € 2000,=.
Ik wacht dan liever een paar maanden op de TOMTOM + Blue & Me die je kunt in laten bouwen, dat gaat echt niet meer kosten dan €300,=. Je hebt dan ook een schermpje, maar dan los, maar wel gekoppeld met Blue en Me en WEL inbouw ipv los schermpje en zuignap.
Idd zit in de ING versie een verbeterde versie van de NAV + zoals ook zojuist door iemand anders al gemeld.
Bij de dealer kan men mij tot op heden echter niet melden of cq vanaf wanneer dit systeem leverbaar is op de normale versies.
Tevens is de prijs ervan volgens hun nog niet bekend?
Misschien een stomme vraag: maar hoe kom jij aan de €2000,-
Het is inderdaad correct dat de NAV+ 2250,- kost.
Echter:
In belgie is het instant NAV systeem wel reeds bestelbaar voor een meerprijs van 1100,- (in italie reeds bestelbaar voor 1000,-)
Nu zijn de meeste opties in belgie ca 10% goedkoper dus dan neem ik aan dat dit systeem in NL om en nabij de 1250, 1300 euro zal gaan kosten?
Aangezien e.e.a. in Belgie wel bestelbaar is, verbaasd het mij dat de NL importeur dit nog niet reeds heeft ingevoerd.