dekooi
Sep 29 2009, 20:08
Ik heb nu iet meer dan een jaar m'n Bravo. Na twee weken lag de kentekenplaat aan de voorkant eraf. Zelf weer vastgezet, maar na een tijd weer los geraakt. Toen naar de dealer gegaan en hem een extra schroef laten zetten. Nu is op vakantie twee weken geleden de nummerplaat aan de achterkant los gekomen. Hebben meer mensen dit meegemaakt? Het lijkt mij zwaar falen van m'n dealer, hij lijkt de verkeerde schroeven te hebben gebruikt, ze zien er wel erg kort uit....
Even iets anders (durf er geen apart topic voor aan te maken voel me te lomp). Ik krijg m'n tankdop sinds vandaag niet meer dicht.... Ik deed een Christian Aalbersje bij het pompstation (slang was er wel uit maar de dop nog open). Ik zag het wel al na 2 meter, meteen gestopt, maar ik krijg hem echt niet meer dicht. Heb van alles geprobeerd. Iemand nog tips?
Triforce
Sep 29 2009, 21:01
voor je eerste probleem moet je us popnagels pakken werkt altijd

en je 2e probleem weet ik effe niets.
Grtz Tri
Sidharta
Sep 30 2009, 10:15
voor het tweede : heb je de twee standen van de sleutel geprobeerd?
dekooi
Oct 18 2009, 12:42
Jep, popnagels lossen dit inderdaad wel op. Aangezien er weinig verbolgen reacties zijn geweest zijn het wel niet een enorme wandaad van m'n dealer geweest zijn. Dat vond ik wel namelijk. Zijn er nog van die acties van de politie mbt popnagelen?
MBT de tankdop, ik dacht ik ga maar ff met m'n vader kijken, de andere generatie heeft hier vaak een aardige blik op. Toen ik hem liet zien wat er niet lukte, ging hij in een keer dicht. Inmiddels ook nog een keer getanked toen ging het ook prima. Blijf het wel vaag vinden dat het me eerst niet lukte.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.