Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Advies: vervanging boxen
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo 2007 > Vragen en Problemen
Wouter K
Ik ben niet zo tevreden over het geluid van mijn 1.6 JTD Bravo Corporate. De bas weergave laat het bij vrij lage volumes al afweten (verstoring). Ik ben op zoek naar vervanging van de standaard geleverde boxen. Ik ben niet van plan een subwoofer aan te schaffen (teveel gedoe smile.gif) maar gewoon wat steviger boxen die ik zo de deuren in kan werken.

Heeft er iemand aanraders, qua merk en eventueel ook model?
White Bravo
Ik zou voor het mer KICKER gaan.
Heel goede kwaliteit!

Juiste maten en modellen weet ik niet juist..

Grtz
meew
dan wel met versterkertje anders schiet je er nog niet heel veel mee op!
mbogaard
Ik weet niet of je ze inmiddels al gekocht hebt, daar dit topic al 1 maand oud is. wink.gif
Maar voor heb je 17cm speakers nodig, achter 10cm. En je zou je tweetertjes eventueel ook kunnen vervangen. Pioneer heeft van die custom fit speaker, die zijn speciaal voor inbouw (zijn wat platter), maar ik denk dat de meeste merken er gewoon in kunnen.
mastermattie
QUOTE (Wouter K @ Sep 18 2009, 10:24) *
Ik ben niet zo tevreden over het geluid van mijn 1.6 JTD Bravo Corporate. De bas weergave laat het bij vrij lage volumes al afweten (verstoring). Ik ben op zoek naar vervanging van de standaard geleverde boxen. Ik ben niet van plan een subwoofer aan te schaffen (teveel gedoe smile.gif) maar gewoon wat steviger boxen die ik zo de deuren in kan werken.

Heeft er iemand aanraders, qua merk en eventueel ook model?

Ha Wouter,

Persoonlijk heb ik er wel al subs inliggen (2x Alpine Type-R 500 RMS), maar ik kan je wellicht helpen.
De vraag is: heb je de standaard radio er nog inzitten? Toen ik m'n radio vervangen had (en nog geen subs had en ook de speakers nog niet vervangen) was m'n geluid ook opeens een stuk beter. De standaard radio heeft nl. niet zo'n beste eindversterker (in mijn geval dan iig)
Brooklyn
Beste Mastermattie, het topic gaat hier om een nieuwere Bravo. Ik heb zo'n vermoeden aangezien je ook op Danny's verkooptopic gereageerd heb, dat jij een oud model rijdt. Ook is het gebruikelijk dat een nieuw lid op dit forum zich even voorstelt, zodat wij ook kunnen weten wat jij rijdt!

Groetjes Rick
mastermattie
QUOTE (Brooklyn_Brava @ Oct 27 2009, 21:01) *
Beste Mastermattie, het topic gaat hier om een nieuwere Bravo. Ik heb zo'n vermoeden aangezien je ook op Danny's verkooptopic gereageerd heb, dat jij een oud model rijdt. Ook is het gebruikelijk dat een nieuw lid op dit forum zich even voorstelt, zodat wij ook kunnen weten wat jij rijdt!

Groetjes Rick

Oeps, sorry. Ga ik even regelen smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.