Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Stuurprobleem; Bekrachtiging stuurt extra bij
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
Bravo99
Hallo

Ik heb een Bravo 1.9JTD van '99.
Na een lange reis, stuurt hij raar. Hij stuurt namelijk af en toe bij, de stuurbekrachtiging stuur ineens nog wat extra.
Er zit genoeg olie in het reservoir.

Iemand bekend met dit probleem?
tamael^
QUOTE (Bravo99 @ Sep 5 2009, 12:32) *
Hallo

Ik heb een Bravo 1.9JTD van '99.
Na een lange reis, stuurt hij raar. Hij stuurt namelijk af en toe bij, de stuurbekrachtiging stuur ineens nog wat extra.
Er zit genoeg olie in het reservoir.

Iemand bekend met dit probleem?

trekt die valse lucht ergens. slangen en pomp is nakijken. ik voelde dit ook bij de wagen die ik vandaag in de werkplaats had. pomp lekte iets en na vervangen was dit weg. had met drukregeling die niet lekker werkte te maken.

tamael
Bravo99
QUOTE (tamael^ @ Sep 6 2009, 00:11) *
trekt die valse lucht ergens. slangen en pomp is nakijken. ik voelde dit ook bij de wagen die ik vandaag in de werkplaats had. pomp lekte iets en na vervangen was dit weg. had met drukregeling die niet lekker werkte te maken.

tamael

ik zou dit van de week is even bekijken. bedankt voor de moeite
Bravo99
QUOTE (Bravo99 @ Sep 6 2009, 19:42) *
ik zou dit van de week is even bekijken. bedankt voor de moeite

ik heb net nog even ge keken maar hij doet het vrij wel alleen naar links .
tamael^
QUOTE (Bravo99 @ Sep 6 2009, 19:50) *
ik heb net nog even ge keken maar hij doet het vrij wel alleen naar links .

kan natuurlijk speling ergens zijn. maar omdat je het vooral na een lange rit voelt vermoed ik dat het in het systeem zit.

tamael
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.