Ik ben vandaag gaan kijken naar een Fiat bravo 1.9jtd racing met 115pk van bouwjaar 03/2008
De vraagprijs is 13 500 euro (toch een belangrijk detail...)
De wagen opzich had zowat alle basis opties:
ABS
Airco
Boordcomputer
...enz
Eigelijk geen extra's kwa opties.
Als ik op de website van Fiat ga kijken, dan vind ik er deze uitvoering niet meer terug?
Ik had namelijk graag de nieuwprijs van dit type geweten.
Kan iemand mij misschien zeggen rond hoeveel de nieuwprijs voor deze uitvoering ligt/lag?
Thx! Grjts
Padbuffel
Sep 2 2009, 19:08
Hoi,
de 115 pk racing kan ik zo gauw niet opgesnord krijgen, de 115 pk Emotion lag qua nieuwprijs rond de 28.000 euro.
grtn.
QUOTE (Padbuffel @ Sep 2 2009, 20:08)

Hoi,
de 115 pk racing kan ik zo gauw niet opgesnord krijgen, de 115 pk Emotion lag qua nieuwprijs rond de 28.000 euro.
grtn.
Er staat toch zo beschreven dat het gaat om het racing model...
Ik moet eerlijk toegeven ik heb mij aangemeld op dit forum in de hoop meer info te bekomen omdat ik zelf niet op de hoogte ben van alles...
Dus dan lijkt mij 13 500 euro een mooie vraagprijs voor deze wagen?
Brooklyn
Sep 2 2009, 21:01
Heb je een link naar die website, heb het idee dat dit om een Stilo gaat? 13 en een half is wel heel weinig, zou betekenen dat ie in iets meer als een jaar de helft afschrijft?
Groetjes Rick
tamael^
Sep 2 2009, 22:13
QUOTE (Brooklyn_Brava @ Sep 2 2009, 22:01)

Heb je een link naar die website, heb het idee dat dit om een Stilo gaat? 13 en een half is wel heel weinig, zou betekenen dat ie in iets meer als een jaar de helft afschrijft?
Groetjes Rick
ik zie ze staan vanaf 12.000 euro. wat trouwens niet het minste puntje is. De kilometerstand, daar zit hem het punt in. als die voor deze prijs toch laag is moet je van een terrug gedraaide teller uitgaan. dit betekend dat je hem door een dealer moet laten nakijken op zaken zoals distributie. gewoon rekening mee houden dat je wel kosten gaat krijgen. ik vind deze prijs onwaarschijnlijk voor een auto die een jaar terug 20.000 heeft gekost. dit is dus de catalogus waarde.
tamael
Sidharta
Sep 3 2009, 08:17
het gaat hier wel over een 1.9.. welke niet meer verkocht wordt, maar 13,5 is idd wel laag... zelfs voor in Belgie...
Hij staat te koop bij een garage die 2dehands wagens verkoop.
Deze garage doet ook het onderhoud aan zijn wagens indien kopers dat willen en geef zowieso 12 garantie op een verkochte wagen...
Hij wordt verkocht met een Carpass wat hier in België verplicht is, dus is gesjoemel met een kilometerteller praktisch niet meer mogelijk.
Zijn er nog dingen waar ik op moet letten bij de aankoop?
Raad is altijd meer dan welkom
kijk daar heb je het al, het is een belg. de 1.9 is namelijk in nederland nooit als racing geleverd. maar hij is te vergelijken met een "edizione sport" en deze had volgens autoweek een nieuwprijs van 26.000 euro.
ps: die bumperlip achter wordt hij nou niet bepaald mooier op
tamael^
Sep 3 2009, 20:26
QUOTE (Gwboes @ Sep 3 2009, 19:28)

kijk daar heb je het al, het is een belg. de 1.9 is namelijk in nederland nooit als racing geleverd. maar hij is te vergelijken met een "edizione sport" en deze had volgens autoweek een nieuwprijs van 26.000 euro.
ps: die bumperlip achter wordt hij nou niet bepaald mooier op
in belgie kan die wel is goedkoper geweest zijn. ook hebben ze daar geen bpm. dat zal echt wel wat schelen lijkt mij.
tamael
Sidharta
Sep 4 2009, 10:30
In belgie staat deze op cataloguswaarde iets rond de 23.000 nieuw.
10k dalen op een jaar vindt ik dan toch wel enorm...
QUOTE (Cathy @ Sep 2 2009, 19:39)

Ik ben vandaag gaan kijken naar een Fiat bravo 1.9jtd racing met 115pk van bouwjaar 03/2008
De vraagprijs is 13 500 euro (toch een belangrijk detail...)
Kan iemand mij misschien zeggen rond hoeveel de nieuwprijs voor deze uitvoering ligt/lag?
Thx! Grjts
ik heb nog een Belgische prijslijst liggen

van 1-11-2007 en hier staat als prijs voor de 1.9jtd racing met 115pk, € 20840,- voor de handgeschakelde versie.
gr. Dennis
Vanluyd
Sep 14 2009, 05:14
Voor de racing van een jaar oud is dit een normale prijs, in België
ik betaalde gisteren 18000€ voor een Racing 1,6 multijet 90PK DPF Pur-O2 met marinello rosso kleur
en cruise control, airco, reservewiel en licht- en regensensor
nu moet ik wachten tot november
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.