Help - Search - Members - Calendar
Full Version: koelingsprobleem
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
vraagjes
hey

heb een vraagje, met het bijbehorende uitleg van hoe of wat nu,

mijn bravo doet sinds 2 dagen rare dingen,

heb deze net twee weken in mijn bezit en is recentelijk gereficeerd( kop-revisie)
ik heb nu een koel probleem want al naa 400 meter is mijn temperatuurmeter
helemaal bovenaan in het rood, er zit een nieuwe thermostaat op, nieuwe waterpomp
en ook nog eens een volledig nieuwe kop inclusief pakkingen!
nu is het zo dat hij koelvloeistof gaat spuiten uit de aanvul dop, en de onderste
slang die aan mijn radiateur zit, is gewoon koud! mijn conclusie, hij circuleerd niet meer?
, ook al ontlucht dus dat zal m ook niet zijn. en ook mijn koelfan slaat niet aan, dit komt
waarschijnlijk omdat de censor onder in de radiateur zit en daar gewoon geen warmte te
vinden is...

wat kan in in hemels naam hieraan doen>??

groeten leroy
tamael^
QUOTE (vraagjes @ Aug 27 2009, 18:09) *
hey

heb een vraagje, met het bijbehorende uitleg van hoe of wat nu,

mijn bravo doet sinds 2 dagen rare dingen,

heb deze net twee weken in mijn bezit en is recentelijk gereficeerd( kop-revisie)
ik heb nu een koel probleem want al naa 400 meter is mijn temperatuurmeter
helemaal bovenaan in het rood, er zit een nieuwe thermostaat op, nieuwe waterpomp
en ook nog eens een volledig nieuwe kop inclusief pakkingen!
nu is het zo dat hij koelvloeistof gaat spuiten uit de aanvul dop, en de onderste
slang die aan mijn radiateur zit, is gewoon koud! mijn conclusie, hij circuleerd niet meer?
, ook al ontlucht dus dat zal m ook niet zijn. en ook mijn koelfan slaat niet aan, dit komt
waarschijnlijk omdat de censor onder in de radiateur zit en daar gewoon geen warmte te
vinden is...

wat kan in in hemels naam hieraan doen>??

groeten leroy[/size]

Ten eerste een paar vragen van mijn kant. zou je eens de pin van vragen en problemen door willen lezen? dan zie je welke informatie nodig is. verder zal je text groter maken niet helpen in de reacties. het staat schreeuwerig en daar houden veel leden niet van. krijgen ze het gevoel dat het een volkswagen golf forum is.

dan een opmerking. als de motor naar revisie te heet word moet je de motor gewoon weer naar de garage brengen. zij zullen wat verkeerd hebben gedaan. als je blijft rijden draai je je blok kapot.

als het een 1.4 is weet je nu trouwens dat je kop wel weer stuk kan zijn. (en is die waarschijnlijk niet goed ontlucht.)

tamael
johan6671
hallo, kan ook nog de koppakking eruit liggen.
tamael^
QUOTE (johan6671 @ Sep 2 2009, 19:44) *
hallo, kan ook nog de koppakking eruit liggen.

kan maar verwacht ik niet zo snel. is niet echt een 1.4 punt.

tamael
BartR
Misschien ligt de koppakking er verkeerd om in. Ik weet dat dit bij de Punto wel kan voorkomen, dus misschien ook bij de bravo/a?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.